Gå til innhold

Dere som har født - ang renselsen


enlitentil

Anbefalte innlegg

Hvor lenge skal vi blø etter fødselen? Og det er kanskje ett dumt spørsmål ,men noen som vet når en kan ta frem tampongene igjen? Regner med at det er tabu en periode pga mulighet for infeksjon osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sa det varierte fra person til person men det var vanlig fra to til seks uker.

Jeg lurer med det samme på hvist noen svarer, hvor lenge tar det før sårene gror (vi som revnet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig individuelt, men jeg hadde mensliknende blødning i ca 2 uker ,og etter det har det vært mer brun utflod (lekre detaljer ja :P). Men har lest om de som har hatt renselse på både 1 uke og over 8 uker.. så kan ikke klage! Men har vært deilig å slippe mensen under graviditeten da ;D

 

Bruker vanligvis ikke tampong, så det kan jeg ikke svare deg på... men tviiler på at det er spesielt behagelig den første tida =oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå blødd i to uker men nå begynner det å bli mer en brunaktig utflod. Stingene etter å ha blitt sydd er nå også så bra at jeg ikke merker noe til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e 19 daga sia æ fødte, slutta å blø, men det kommer lysebrun utflod av og tell.......( deilige detalja? hehe) Revna krafti to plassa og blei klept...Første dagen igår at æ kunne sette normalt uten å ha skikkeli ondt...Stingan e bynt å løse sæ opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...