Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 ser ikke særlig pent ut i hvertfall ikke når enn skal gå i kjole med stropper i jula. Vet ikke om jeg kan kalle det kviser heller, for de går ikke an å klemme, blir som store røde byller å msse små kviser....huff! Har også hatt en del i ansiktet og på halsen, men det er heldigvis bedre nå. er det mange her som har det? Kan det være noe tegn i forhold til kjønn? Jeg har to gutter fra før, og var aldri plaget med dete da jeg gikk med dem....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Ja, er så uheldig at jeg har på brystet også... Kommer også snikende i ansiktet og. Vet ikke om det er noen sammenheng med kjønn. Er min første, og vet ikke hva det blir ennå.
løcky Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 jeg er også plaget med kviser på ryggen brystet og ansiktet ikke spesielt artig nei. Vet heller ikke om det har så mye og si på kjønn men vi skal ha en liten gutt:)
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Jeg er også plaget med dette på ryggen og brystet. I tillegg klør det veldig, og jeg får utslettlignende, røde prikker hvis jeg klør. Er førstegangs og vet ikke kjønn enda..
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 jaaa-a....har masse kviser på brystet og ryggen, steder jeg aldri har hatt kviser før. veldig ekkelt, særlig når det klør! si fra hvis dere har tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå