Gå til innhold

jenta kom en uke på overtid!


sissi77

Anbefalte innlegg

søndag 17.12 kom lille-gull til verden. skulle bare innom sykehuset til sjekk, siden jeg blødde en del. trodde ikke fødselen var i gang, men fikk konstantert rier på sykehuset. jordmor fant først ikke noe åpning, og hun måtte trykke langt inn for å få inn en liten finger. da mistet jeg nesten motet..sist gang kom jeg jo inn med 5 cm åpning! riene begynte snart å bli veldig vonde og vi fikk ny jordmor. verdens søteste! hun undersøkte meg og sa oj- her har det skjedd mye! 3 cm! hæ, tenkte jeg, dette går jo kjempe- tregt, og jeg var sååå trett! 23.15 hadde jeg altså 3 cm, og 23.56 kom tulla på en to press! den ene fikk henne ned i bekkenet, og den andre fikk henne ut! kan vel trygt si at det gikk ganske fort, og at jeg er glad vi dro på den sjekken, siden vi har en times reise-vei til sykehuset! jenta vår var 4240g , 53cm , og 35cm rundt hodet. masse hvitt hår , og verdens vakreste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å si at hun kom så fort at jordmor ikke fikk tatt på seg hansker, og at jeg selv ikke fikk et skrubbsår engang, selv om det gikk så fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta! Fødte på min termindato du da : ) Blir overtid her og, 10 dager så langt men håper at det er noe ordentlig på gang nå!

 

Må jo være litt deilig at det gikk så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk alle sammen. nå koser vi oss masse og begynner å bli kjent med hverandre.. like spesielt denne gangen selv om det er 4 . gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...