Gå til innhold

flere som merker at de er ekstremt trøtte nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....som de er kort tid til termin...???

Jeg føler meg helt utslitt...men syntes dog også det er kjedelig å bare ligge på sofaen...ikke greit...men de siste dagene har jeg vært så trøtt...føles som jeg kunne sovet rundt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er du ikke alene om asså... jeg sovner overralt jeg...

er slitsomt for kroppen er full av energi samtidig som den er veldig slapp og trøtt.... jeg trodde ikke dette skulle komme før det var 2 uker igjen..men nå sier alle så forskjellige ting.

Skrevet

Jeg får ikke gjort alt det jeg skulle, blir heller liggende på sofaen selv om jeg ikke har lyst.. er så tiltak å reise seg opp..hehe :)

Skrevet

hei.

Har 13 dager til termin. sover godt om natten, i 9-10 timer (bare avbrutt med do-besøk)

Skulle tro jeg skulle være uthvilt om dagen da, men nei.

Jeg små sover hele dagen. en halv time her, og en halv time der. det er deilig, for når jeg våkner igjen er formen på topp i noen timer til. Lurer på om det kan ha noe med mørketiden her oppe i nord å gjøre også da. Det er på det mørkeste her i hammerfest nå, og når jeg ikke klarer å stå opp før det er blitt mørkt igjen, blir det for min del mørkt hele tiden og det gir ikke mye energi.

Gla jeg har permisjon nå, og kan sove når jeg vil...

Skrevet

Merker jeg er trøtt og sliten om dagen ja.. Sover ca 10 timer pr natt pluss gjerne en dupp på sofaen på ettermiiddagen. Samtidig har jeg så mye spenning i kroppen, er så spent på alt som skal skje.. 6 dager til termin:)

Skrevet

JA! Er kjempetrøtt! Har ellers aldri kunnet sove i løpet av dagen og så sovnet godt om kvelden, men nå for tida kan jeg ta flere høneblunder på dagen og enda er jeg stuptrøtt når jeg legger meg om kvelden. GJEEEEESP!!!!

Skrevet

Jeg er suuper slapp for tiden. Har selv termin 8 jan. Lurer på hvordan det skal gå ann å føde hvis jeg er like slapp den dagen!

Skrevet

jeg har fem uker igjen, men sover å sover. hvor lenge har dere igjen til termin???

kanskje jeg er klar før termin siden jeg er trøtt hele tiden?

(er veldig lei nå...... og gleder meg til å bli mor til vår lille prinsesse...)

Skrevet

Er nok ikke bare du som er helt tom for energi nei. Jeg må ha en liten "dubb" engang mellom 16 og 19 på kvelden jeg, men da er jeg også klar for en lang tv kveld. Blir ikke til at jeg legger meg før kl 24 om kveldene, så jeg burde nok ikke sove slik på kvelden, men jeg klarer bare ikke å la være.

Var slik med de andre to også, da jeg ventet min andre så brukte jeg å sette på en tegnefilm til min tre åring, så lå jeg på sofaen mens hun kikket på filmen, å så var jeg i toppform igjen til å ta meg av henne etterpå.

Nå er de henholdsvis 5 og 8 år, så de styrer seg mye selv, men tom for energi blir jeg likevel.

Så bare unn deg sovestunden din, kroppen din forteller deg at du trenger d.

Skrevet

Føler at jeg sover bedre om natten nå (flere timer i strekk enn tidligere), og er ikke så ofte oppe på do som før heller. Men jeg blir sinnsykt trøtt når jeg er trøtt, får jeg ikke legge meg nedpå litt da, så blir jeg rett og slett grinete (mest om kvelden).

Men det verste er å skulle snu seg om natten. Føles som om jeg har 5 kilo flytende bly på magen, og så gjør det vondt i bekkenet når jeg snur meg. Er jo en hel operasjon å skulle skifte side, jo!

Skrevet

Jeg er også kjempetrøtt. Sover ikke mer enn ca 6 timer om natten og en dupp på dagen. Veldig irriterende å være så trøtt og ikke få sove! Er foresten 3 dager over termin.

Skrevet

Jeg og er veldig trøtt. Føler jeg kan sove hele tiden, og sovner og rett som det er om jeg setter meg ned i en god stilling, eller om jeg ligger godt...

Jeg jobber ennå hundre prosent, og er veldig stolt av det, selv om det sikkert ikke hjelper på søvnen.

Jeg har litt over 6 uker igjen.

Skrevet

Hadde kanskje ikke vært det dersom jeg hadde fått sovet på natta, men sitter jo her da, lys våken..

Skrevet

jo takk er idag akkurat 50dager til termin,

og er veldig trøtt for tiden

Skrevet

hei alle sammen..ser ut til at mange sliter med det samme problemet som meg...jeg har en datter på 2,5 år som krever sitt...kan liksom ikke bare legge meg ned når det passer meg heller..men det er ofte jeg setter på film til henne og slapper av...ellers er jeg oppe to tre ganger pr. natt pga hyppig vannlating...har tretten dager til termin...magen har sunket såpass langt ned at jeg tror han kommer før..har maserier til tide og utide...så dette er spennende..

deilig for dere som kan sove ti timer om natten..jeg kan det innimellom da samboer tar henne..men noen ganger må nesten han få hvile litt lenger han også...det er greit nå som han har juleferie..men når den er over må jeg levere henne i barnehagen og tidlig opp...

så nå tror jeg rett og slett at jeg skal benytte meg av søvn mens hun er i barnehagen om dagen...

takker for mange svar iallefall!!

Lykke til alle sammen =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...