moderen Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Sender gode ønsker til alle her inne! Har ikke laget mat siden julaften, jeg, og i dag skal vi til venner og spise årets siste lutefisk, så jeg slipper i dag også!!! Ellers har julen forløpt på hyggelig vis, med julaften her med svigers, 1.dag hos søster med altmuligbrunch, 2.dag hos svigers med kalkun, og masse julehygge med barn og voksne. Eldstemor kom etterhvert av gårde til England, ett døgn forsinket pga tåke på Heathrow, så vi er litt spent på hvor langt inn på nyåret det blir før hun kommer hjem... 2 barn for av gårde til moren sin i dag, så vi er litt amputerte her, men imorgen er vi (nesten) fulltallige igjen!! Og Attpåklatten - såååå hyggelig å høre at dere fikk en god jul sammen! Kos dere videre, nyt dagene...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Tusen takk!!! Så bra at dere også har kost dere - det er noe spesielt med juletiden:-)) En egen ro og harmoni (forhåpentligvis;-) som legger seg over oss og vi er forventningsfulle, kjenner stemninger og nyter livet mer intenst enn vanlig. Fortsett med det moderen - det skal jeg;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå