Gå til innhold

Hvilket kjønn er på vei?


Lycheli

Anbefalte innlegg

Rettere sagt: Har dere en følelse av hvilket kjønn det blir?

 

Jeg er helt overbevist om at det blir en liten gutt.

 

Først og fremst fordi jeg har hatt det veldig lett frem til nå i graviditeten, stort sett har jeg ikke vært dårlig i det hele tatt. Ifølge myter og erfaringer er dette typisk for de som venter en gutt. Må innrømme at jeg nå begynner å kjenne det litt om morgenen (uke 9) men i forhold til hva jeg leser her inne har jeg det fortsatt enkelt og greit!

 

For det andre er jeg ikke like søthungrig som før men plutselig fått en lidenskap for salt mat og snacks - mer en noengang tidligere. Kjøtt er den definitive favoritten - med masse salt og krydder.

 

De rosa og feminine plaggene er ikke like appelerende lengre, men føler meg svært vel i sorte stramme antrekk - aldri likt sort noe særlig!

 

Så jeg er helt overbevist om at det kommer en liten gutt og kommer ikke til å tro de om de ser en jente på ultralyden. Min mor er helt enig da hun hadde det stikk motsatt av meg med sine tre jenter.

 

Hva med dere - noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en følelse av at det er en jente her. Vet ikke hvorfor.. Det kan jo også være at jeg ønsker meg veldig en jente! Blir spennende å se! Skal på ultralyd i uke 12. Vet ikke om de kan se kjønnet så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...