Gå til innhold

hva skal vi finne på idag a?


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

tredje juledag..................

ingen tegn til fødsel.........bare en steinhard mage med en aktiv liten tass som gjerne vil komme ut gjennom mageskinnet mitt:

 

prøver nå å finne ut hva vi skal bruke dagen til......... blir ikke no fødsel av å ligge stille iallefall!!!

så blir vel den obligatoriske bade, spise, se tv, kanskje ta en tur på besøk?

 

dere a jenter?

 

noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei åsssså!!

dra ut og kjøp purilansalve til brystene! godt å ha når du kommer hjem fra sykehuset !! og melkeoppsamlere!

jeg skal gå første turen m ada og kjøpe amme og puppesnax på apoteket..så får vi første barselbesøk av venner i kveld....vet ik om jeg er helt klar, men de er gode venner, så d går nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hihihi*

 

ja det høres unektlig ut som en god plan!!!

*puppesnax te romjula*

 

har mye mer lyst til å trille tur me lillegutt, men er vel kanskje en fordel at han er kommet ut?

 

koslig med besøk da! men kanskje litt stress rett etter fødsel og jul og hele smørja;) koser dere hjemme tenker jeg?

 

stoooooooooooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen TEGN til fødsel altså?? hahaha....ikkje her heller. Min kjære e på jobb, så eg har tenkt meg på besøk til onkel og tante og to ville søskenbarn. Har fått i meg frokosten, no gjenstår det største arbeidet - å komme meg ut av morgenkåpa! Ka skulle eg ha gjort uten den sist månadene?!? Hihi. Deilig å sløve sånn!

 

Men ka laga dåkke til middag i dag då, på tredje juledag? Nåkke spesielt, el e det "vanlig" mat igjen? Eg lure på å lage risengrynsgraut, for han som e på jobb har sååååå lyst på riskrem, og det kan vi jo lage av restane!

 

Håpa dåkke får en bra dag alle sammen - sjøl om mange av oss e vel forsynt av å vere gravide etterkvart! (Kjenne eg e litt sur i dag - tiende dagen over, og det betyr at eg ikkje får føde på den alternative fødeavdelinga her i byen, men må på den vanlige. Men men, går nok fint det også altså, må bare vere litt sur først).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei drammenstur på meg :)

 

maste på sambo for at han skulle gjøre seg klar, og sto utenfor å venta. trudde nemlig vi skulle gå en tur og så innom butikken og kjøpe brød til lunsj.....

men nei, sambo trodde vi skulle til drammen og ga seg ikke ;)

så da reiste vi da!

 

først på elkjøp(sambo skulle ha spill........ det var DERFOR asso)

og så til søstern hans ;) kosa oss med taco, riskrem og godis!

nettopp kommet hjem og ingen TEGN nei ;)

kanskje DET er ett tegn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...