Gå til innhold

Begynner å tynnes ut her, men jeg er her fortsatt!


FruKvammen

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 9 dager på overtid. Jenta mi vil ikke ut! Jeg skal på sjekk hos jordmor i morgen, men jeg vil ikke at de skal sette i gang så sent på året. Da venter jeg heller til 01.01 som var utgangspunktet! Jeg regnet litt på det i går kveld. Vi vet at unnfangelsen skjedde i slutten av uke 12, er det ikke da 40 uker fra den uken? Da har jeg jo egentlig ikke termin før slutten av denne uken! Kanskje jeg får et nyttårsbarn!???? (Grunnen til at vi vet at unnfangelsen skjedde da, er at jeg måtte gå på hormoner for å få eggløsning. Eggløsningen blir da ganske mye sterkere! Jeg kjente at eggene boblet i magen!)

 

Stå på alle sammen! Vi er veldig flinke! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

 

Henger her enda jeg også!!

Er 3 dager på overtid i dag, skal til legen i morgen tidlig. Er spent på hva som skjer da.

 

Vi får håpe du ikke blir satt i gang før nyåret da. Hadde selv mareritt om at fødselen begynte i natt. Ønsker ikke føde før januar jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin i dag. Fikk 1 mann 1 uke før termin så jeg er iallefall unntaket som bekrefter regelen eller hva det nå heter, he he.

Er iallefall ikke noe som tilsier at om en før tidligere 1 gang så gjør en det 2 gang.

Er for såvidt ok å gå gravid. Men er lei av å ikke få sove å av å ha så kort lunte overfor lillegutt(som forøvrig er i dritt dårlig humør for tiden han også...). Er også livredd for fødselen, hadde en tøff 1 fødsel som jeg ikke vil oppleve igjen for å si det sånn...

 

Vet jo at det beste er å knipe igjen i 4 dager til, men nå har jeg gitt opp å fokusere så mye på dager og datoer, nå får den komme når den kommer. Lite jeg kan gjør uansett! :)

 

Stå på ja!! :) Vi klarer det nok uansett hvor lang tid det måtte ta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg også. Hadde termin i går, men jenta vil ikke komme så fort som storebroren sin ser det ut som;-)

Vært hos legen idag, og alt ser bra ut, men, men. Formen er fin, så jeg kan ikke klage. Hadde på et vis vært greit å venta til nyåret nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 13 dager på overtid. Tror ikke det blir nyåret uansett, for jeg skal inn på sykehuset i morra. Mulig jeg blir satt igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og, 3 dager på overtid og skal på kontroll i morgen.

Trodde ikke jeg kom til å gå på overtid, da 1.mann ble født før termin!

Men håper jeg klarer å "knipe igjen" til januar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...