Gå til innhold

Nå tror jeg kanskje det skjer noe....


Hermelina

Anbefalte innlegg

Har hatt kraftigere mensmurringer de siste dagene, men i går kveld begynte det å ta av. Fikk virkelig vondt av de som har det sånn hver måned!!

I tillegg kom det litt blod når jeg var på do i nitiden. La meg med varmeflaske i senga og har vel sovet litt til og fra, mellom takene. Nå kom det litt mere blod og jeg får ikke sove lenger!!

Så da får jeg sitte her og se om det blir noe systematikk i dette her og evt. ringe føden etterhvert.

 

Fortsatt god natt til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh.....litt missunnelig jeg! Det høres veldig ut som om noe er på ja. Jeg er 9 dager på overtid i dag, og merker ingenting! Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann........er veldig spent her nå jeg.

 

Du er vel gjerne på føden nå, da det hørtes ut som fødselen var igang ja=)

 

Masse lykke til iallefall!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, neida, ikke noe føding på meg enda!

Men har hatt mer blodslim gjennom dagen og disse takene som varierer med 7-10 minutters mellomrom.

Ringte føden nå og jordmoren sa at det bare var å vente på tettere rier og så ringe tilbake, eller større blødninger eller at vannet går. Og så anbefalte hun en tur i dusjen for å lette litt på de takene jeg har, men jeg måtte ikke gå alene da og ikke skli og ramle! "Huttetu" som hun sa : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok babyen din rett rundt hjørnet.. På meg begynte det hyppig, så dabbet det heeelt av før det plutselig var skikkelig igang og jeg forsto at de pusleriene jeg hadde først var jo ingenting!!!!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...