Gå til innhold

Barn med en annen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville dere reagert hvis mannen deres kom hjem en dag å fortalte han har fått barn med en annen? Og sammen har dere et lite barn også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da hadde jeg blitt knust....Hadde aldri klart å leve videre med den mannen samme hvor høyt jeg elsket han. Bare tanken på at han skulle bli knyttet til den andre kvinnen for alltid (ihvertfall i de neste 20årene, hadde blitt for mye). Å skulle leve med at hun ble en så stor del av livet hans og at barnet kommer på besøk til oss som en på minnelse om sviket. Nei for min egen lykke og mentale helse hadde jeg måttet dra, dessutten hadde jeg aldri klart å stole på han... Man fortjenner bedre enn et slikt liv!! Og for barnet vårt ville jeg vært en mye bedre mor og forbilde om jeg var alene og lykkelig enn sammen med faren og ulykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen menn som har unger de aldri ser( vet om flere). Sønnen min har ingen kontakt med faren sin. Barnefaren later som ingenting selvom vi både har hatt et forhold og var enig om å bli foreldre(var ikke sammen da jeg ble gravid). Jeg tviler på at han forteller sin "nye dame" at han har en unge fra før. Det kan være mye du ikke vet, og kanskje eller ikke vil vite når alt kommer til alt. Mener ikke å skremme deg, men det er mange sider av en slik sak. Alle har en fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til slutt vil jeg bare si at det går fint å være alenemor også:) Men det spørs jo hvordan dette påvirker forholdet deres, og det er det bare du som kan vurdere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis barnet var laget før jeg kom inn i bildet er det ikke så mye jeg ville gjort med det. Da måtte jeg bare ha godtatt at sånn er det bare. Det er jo heller ikke barnets feil.

Det hadde vært mye vanskeligere dersom han hadde gått bak ryggen min og fått barn med en annen. Altså laget et barn mens vi hadde et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg som er hovedinnlegger, og jeg venter barn med en gift mann... Jeg gleder meg til barnet kommer og vet jeg vil klare dette alene, men jeg må si at jeg undres litt over menns evne til å fornekte..og ikke minst stakkars kone, som lever i uvisshet om dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over hvordan noen kan være så egoistiske at de

1) har et forhold til en gift man...

2) Ikke bruker beskyttelse...

3) Blir gravid og beholder barnet...

Stakkars barnet og stakkars kona... mannen er tydeligvis så dum at han ikke fortjener bedre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppdage noe slik ville forandret mitt syn på han totalt og det hadde vært så "out of character" at jeg ville antaglig ikke trodd det jeg hørte. Jeg hadde mildt sagt blitt sjokkert fordi jeg aldri ville trodd at mannen min var istand til noe slik. Tror jeg hadde mistet tiltroen til alt og alle etter en slik opplevelse. Mulig vi kunne jobbet oss igjennom det over tid, men jeg tviler på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he javel... jeg synes det er du som ikke er vel bevart jeg da!! Beklager, men synes at folk burde ha mer respekt og vett i hue enn å holde på med en gift mann....ja det er synd på kona hans!!!hun fortjener bedre!!! og barnet ditt fortjener en far som er tilstede.....Men, men håper du er mer ansvarlig og voksen som mor for barnet. Enn det du var når h*n ble til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også synd på det lille barnet de har sammen. Er ikke lett å leve med en mor som er lei seg for fars svik og all kranglingen du og han sikkert har påført forholdet deres...barn plukker opp slike stemninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg og min samboer hadde vært sammen i 4 år ble det slutt mellom oss. var slutt i 5 uker og så fant vi sammen igjen. vet at han holdt på med flere damer og jeg holdt på med en annen og da det var slutt. cc 10 måneder etter at vi ble sammen igjen ser jeg hun ene som sambo holdt på med. og hun hadde barnevogn!!! vet at det var hennes unge. mest sannsynlig er det min sambo som er far til barnet, men vi har aldri hørt noe fra henne, og hun har ikke oppgitt han som far.

 

fortalte sambo hva jeg hadde funnet ut, og han valgte å la dette ligge. hadde han ikke gjort det så hadde ikke forholdet vårt klart seg.

så vi har bare lagt dette bak oss og bare håper at det ikke kommer å hjemsøker oss en dag.

 

Vi har det fint nå og fått en datter selv, men min største frykt er at en dag står den ungen på døren og vil treffe pappa.

vet at jeg ikke klarer å fortsette i dette forholdet dersom sambo skal ha kontakt med ungen.

Han er heldigvis ikke interessert i det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud.. Da hadde jeg tørna.... Fy faen så han skulle fått høre det!!! Og attpåtil være knyttet til barnes mor.. Nei, hadde gått fra han tvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym som syns synd på barnet mitt :

HAr jeg nevnt at jeg har hatt et forhold til denne mannen? Har jeg nevnt at prevensjon ikke ble brukt? hehe, du må vite litt mere før du dømmer meg. Barnet mitt vil få det topp. Jeg er nemlig en mor som tar ansvar for mine gjærninger !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du som skal ha barn med en annen mann hadde vist ansvar så hadde du aldri innledet et forhold med en gift mann! Du hadde takket nei og bedt han gjøre opp tidligere forhold før han kom ned i trusene dine!! Her syns jeg du var egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde ikke klart å la det ligge. At ungen en dag står på døra, ja det kan du regne med skje. Skal du da stikke fra mannen? Eller skal mannen avvise barnet?

Jeg hadde ikke klart å være sammen med en mann som ikke var interessert i sitt eget barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at du har gjort noe dumt. Det har du.

MEN: Du var fri, mannen var gift. Dette er først og fremst hans ansvar.

 

Jeg undres også over menns evne til å fornekte. Hvordan de i årevis/ hele livet kan leve på en slik løgn. Jeg har ikke tro på forhold der det ikke er åpenhet om så viktig saker.

Hadde jeg vært kona hans, så ville jeg satt pris på å få vite dette tidligst mulig. Jeg har selv blitt bedratt, og da ting kom for en dag, så sa han at det jeg ikke visste hadde jeg ikke vondt av. I et forhold er gjensidig respekt og tillit det viktigste, og denne setningen passer ikke inn i et seriøst forhold.

 

Jeg synes du skal gjøre det som er riktig for deg.

 

Hvis du synes synd på kona, så bør du sørge for at hun får vite det. Da kan hun selv velge om hun vil fortsette å leve sammen med denne mannen. Da slipper hun å leve i et forhold som er basert på løgn.

 

Hvis du tar "hensyn" til barnefarens ønske, må du vite at du også tar valg på vegne av ditt barn. Skal ditt barn aldri få vite hvem faren er, bare fordi du ønsket å "redde" barnefarens familie og å ta hensyn til ham?

 

Barnet vil etterhvert lure på hvem faren er. Skal du da lyve, og på den måten bevare freden? Eller skal du fortelle sannheten? Om du først da forteller sannheten, så blir det vanskelig for barnet dersom h*n ønsker å kontakte faren sin. Da må barnet ta valget som du nå hopper over: Skal jeg ødelegge en familie?

 

Jeg vet hva jeg ville gjort. Jeg hadde sørget for at sannheten kom frem.

Men du må kjenne etter hva du mener er riktig.

 

Uansett hva du velger å gjøre, så ønsker jeg deg lykke til.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til HI:

Nei, du hadde vel aldri et seksuelt forhold til han... du brukte vel prevensjon... fant vel en brukt dong i søpla og gjorde hele jobben selv... : )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det værste jeg leser, når man skal nekte samboer eller mann å ha kontakt med sine egene barn. Jeg hadde blitt drit forbanna om min mann etter å ha lagd en unge etter utroskap å ikke ville hatt noe med det barnet å gjøre det da hadde jeg ihvertfall kasta han ut, for menn som gjør sånt er taper i mine øyne. Her er det jo også snakk om ett barn som er laget mens dere ikke var sammens stakkars barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, de mennene deres er så lett å få til sengs :))) En fristende elskerinne er det mange som har.... uten at de hjemme vet noe... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...