~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Jøss hihihoho, hvis du er sammen med pappan hva gjør du inne på aleneforeldreforumet?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Hei du:) Jeg så at du hadde skrevet et innlegg inne på skravle.... Ville bare si litt om min situasjon....jeg har to tette barn...var sammen med barnefar til jeg ble gravid med nr to...da ble det slutt! Han er en psykopat, vet ikke hva din samboer er, men forsto det sånn i innlegget at det kanskje ikke er så lett å gå fra han heller...!? Jeg tenkte mye på dette da jeg fortsatt var sammen med min ex....tenkte kanskje at det beste er å bare holde ut, godta alt, bare jeg slipper å feks måtte la han ha barna annenhver helg alene osv...stolte ikke på han i det hele tatt!!!! (hadde GODE grunner til det!!) Veit ikke hva jeg vil med dette....veit som sagt ikke helt hvordan din situasjon er, men jeg beholdt barnet jeg gikk gravid med ( vurderte abort ja....) kom meg bort fra ex og er alenemor til to små tette nå. Det var et helvete første året da jeg gikk med voldsalarm ol, men kom meg gjennom det! Vil egentli bare si at tenk deg godt om....jeg tror du klarer det fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå