Gå til innhold

Ei lita jente......fødselshistorie!!


Dido34

Anbefalte innlegg

Hei jenter....Da har jeg fått min lille prinsesse, er nok ikke så mange som kjenner meg her men jeg har fulgt dere ganske tett, men ikke vært så flink til å skrive innlegg. Men uansett, 9 dager på overtid (termin 12/12) ble jeg satt på kur....fikk en stikkpille kl 11,00(modningstablett) som såg ut til ikke å virke, fikk reise hjem å hvile (hadde sovet dårl natten før) og måtte inn på en sjekk kl 16.00, hadde da kjent murringer men sa til min samboer at her skjer det nok ingenting i dag....sukk. MEN...ved sjekk hadde jeg 4 cm åpning og da tok de vannet og satte en elektrode på babyens hode. 16.20 altså ti minutter etterpå fikk jeg min første rie....etter en halv time var jeg i full gang....hadde en super jordmor og en kjempefin støtte i samboer, vi samarbeidet godt alle tre! Hvilket gjorde at jeg hadde en super opplevelse av fødselen selv om det gikk fort. For kl 20.45 ble jenta vår født. Et par sting og noen rifter fikk jeg, men de hører vel med. Så julaften fikk jeg ta med meg lille nurket hjem. Så nå holder vi på å "finne ut av hverandre" c",) med mating og soving og alt som følger med. Storkoser meg og går rett og slett rundt og er storforelsket...det er akuratt samme følelsen....! (tipper det er flere som kjenner til det) når en ser det lille nydelige mennesket som vi nettopp har satt til verden. Så til alle dere som fremdeles venter.....ja hva skal jeg si ...annet enn....GLED DERE TIL STORFORELSKELSEN, den kommer til dere også.....Lykke til....

Og gratulerer til alle dere som har født de siste 14 dagene.

Stor juleklem til alle dere fra meg og nurket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...