Gå til innhold

Mye mer liv....


Babykram

Anbefalte innlegg

Har merket mye mer liv og aktivitet i magen siste to dagene enn det jeg kan huske og ha gjort tidligere... noen fler her som har det slik oppunder termin..? kan det tyde på at noe er i ferd med å skje kanskje... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her er det også fult liv, men regner med at det er all julematen som er årsaken ;)

 

her er det så mye styr at jeg ikke lenger har oversikt på hva som er kynnere og hva som er lillegutt;)

 

har termin 30........ håper det er ett tegn på no da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse liv her og, helt turbo han!

Er 2 dager på overtid, men tror ikke jeg føder før i jan en gang...

Tror dem skal roe seg ned før fødsel egentlig!!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke sant.. vanskelig å skille om dagen.. magen er steinhard!! ;o)

Ringte føden for å høre hva årsaken kunne være jeg da.. måtte forsikre meg om at det bare kun var positivt .... og de mente det kunne være julemat etc..hehe. Får vel bare vente å se hva som skjer da... håper på noe veldig snart da.. fryktelig utålmodig nå.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*smiler*

 

håper nesten at det er noe annet enn julematen jeg og;)

4 dager igjen til termin og meeeeeeeeeget lei;)

 

blir veldig sliten av denne steinharde magen, så spiser godteri til den store gullmedalje, den eneste tingen som faktisk får lillegutt til å være litt rolig;)

 

har en litt omvendt baby tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja det var litt omvendt.. :o) nei så lenge man kjenner litt liv så skal man vel ikke klage.. men hadde vært moro om det var tegn på noe når det var ekstra mye liv da.. tegn på at nå vil hun ut liksom.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

ja han liker å være litt unik ;)

 

håper virkelig at ting begynner å nærme seg, selv om jeg tviler sterkt på at jeg skal være første i slekta som føder før tia!! *ler*

 

nei, angrer på at jeg har gitt bort alt fødestøvet mitt ja!

når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 des... så det nå.. hehe... litt borte om dagen.. huff.. vi får krysse fingrene for at det skjer noe med oss begge snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

 

ja her krysses alt utenom beina!

så det er bare å sende avgårde fødestøv! at det er termin 30 er det ingen tvil om ;) både mens og Ul termin sier 30, befruktingstermin sier 27;)

 

og vi håper vel alltid på det nærmeste??

 

nå er det rimelig trangt inni magen her, er en rompe eller fot eller noe som sitkker ut hele tia, og vonder både her og der;)

 

sender føde tanker til deg, da jeg er støvfri;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at nurket i magen roer seg en del før fødsel- Er selv 3 dager over, og hun var roligere i går enn ellers. Pleier å være turbo inni der. Men satser på hun holder seg der til jan=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...