Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 men biomor er så allergisk for hunder at hun krever at vi kvitter oss med hunden vår. Stesønnen har egne klær som vi skifter på han når han kommer hit og hans klær legger vi i en pose til han skal hjem. Det er ikke nok sier biomor og hun forlanger at vi skal kvitte oss med hunden. Hun sier at stesønnen ikke kommer til oss før dette er gjort. Min datter på 11 elsker hunden av hele sitt hjerte og hun kommer til å hate stebroren hvis vi må kvitte oss med den pga av mora hans. Hva gjør vi nå?
Toyah Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 herregud er det virkelig mulig. ikke kvitt dere med hunden. Tror hun er gal jeg.og hvilken rett skal hun få medhold i..... hun har da ingen rett til å nekte far samvær på det grunnlaget
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Det kan hun ikke kreve, enkelt og greit. Så ikke kvitt dere med hunden pga en dame som finner på ting for å ødelegge!!
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Hehe.. den var god!! Nei, det kan hun da ikke kreve.. hihi.. Skulle hun liksom nektet eks en nabo å ha hund, da, fordi hun var allergisk..? Nå måtte jeg flire litt.. Selvfølgelig skal dere ikke kvitte dere med hunden!
Hannemor Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Hun kunne krevd det om det var sønnen som var allergisk, men ikke for sin egen del. Har det samme problemet her, far som er allergisk. Han prøvde å få overbevist alle om at jentungen også var det. Så tok en test på henne jeg. Kvitter meg ikke med hunden, men han kan ta sine forhåndsregler. Og man kan ikke nekte samvær på dette grunnlaget. Det er kun lov i nødverge, altså om det er farlig for sønn å være hos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå