Gå til innhold

Gratulerer til alle som har født!! Savner dere! :-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Tjohei!!

 

Er innom en liten tur gjennom mobilen til mannen. Er fortsatt på Ahus og får ikke reise hjem før tidligst nyttårsaften. Litt dumt å håpe for mye men!

 

Det går bra med oss. Hanna`s crp er på vei nedover og det er kjempe bra. Til torsdag skal de begynne å ta ut stiftene mine. Halvparten da og resten til lørdag.

 

Gleder oss til å komme hjem, da skal vi feire jul! :-)

 

Gratulerer så masse til alle dere som har født og fødestøv til de som venter! :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Jeg hadd nesten samme problem men d va Crpn min som ikke ville ned.. Ble endel kstra dager på sykehuset ja.. Håper alt er bra :)

 

Sender fødestøv til alle som ikke har født enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Var så spent på hvordan det hadde gått med dere. Skulle jo åsså på overtidskontroll den 22.12, men slapp noe billigere unna gitt, da det hele starta av seg selv kvelden før.Så referatet du hadde skrevet, litt av en runde de ble på dere.Men gratulerer så mye, vel overstått og godt jobba! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Lucia!! :)

 

Det er lenge siden jeg har vært inne her på bim . har vært på sykehuset og blitt sendt hjem.

Ville så gjerne inn i dag for å se om det var noe nytt fra blandt annet deg og det var det...

Gikk det greit ? Og når fikk du Hanna?

Dette var kjekt gratulerer igjen kos dere masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Titter innom fra sykesengen! Cpr`n til Hanna synker! :-) Kjempe bra. Merker at hun kommer i stadig bedre form og det er veldig kos!!

 

 

I morgen skal de ta halvparten av stiftene i magen min.... Resten tar de til lørdag.

 

Har kommet i gang med ammingen. Hanna er LITT utålmodig så hun vil ha mat med en gang. Men det går seg til. På avd. hvor hun er bruker de smokk så hun tar den litt, virker ikke som om det har hatt så mye å si på ammingen. Melkeproduksjonen er i alle fall godt i gang. Vi veier før og etter ammingen og har hun ikke fått nok (hver 3. time) så tar hun nå resten fra kopp! (flinke jenta mi) fikk heldigvis ut sonden i dag!!!

 

Nina: Hanna kom 23.12.06 med hastekeisersnitt.

 

Klem og fødestøv ************************************************

*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...