Gå til innhold

VIPS-77 :-)


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Og gratulerer med Christine (var det ikke det tro...???)

 

Så vi var der samtidig ja! Når kom hun ut? Høres ut som om du også hadde det tøft der..... Hørte du meg eller?? :-) Skreik ut min frustrasjon noen ganger gitt.... Håper ingen var på omvisning eller noe sånt hvis vi lå på hvert vårt rom og hylte.... *ler*

 

Heldiggris som er hjemme igjen, vi HÅPER at vi får dra hjem nyttårsaften!! Vet ikke, men det er det vi har regnet ut selv..... som tidligste alternativ. Frustrerende å ligge her i 12. etg uten Hanna om natta. Men vet jo at hun har det bra i 10 etg også.

 

Vi fikk rimelig like store babyer også, Hanna var 4.140 og 37 rundt hodet. De har ikke målt henne, men tipper 52 cm.

 

Hanna var ute kl 14.10.

 

Kan forresten ikke huske i hele tatt at jeg ble trillet ut til keisersnitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ja det er lille Christine her :)

Hun kom ut kl 0820, og jeg brølte virkelig da de dro med tang og måtte holde igjen senga, mens de pressa på magen så jeg ikke fikk luft.. Jeg prøvde faktisk å dytte de vekk!!

Jeg tenkte også på det at jeg håpte ikke det var noen som skulle føde som hørte meg.. (Lå du på fødestue nr 1? )

Jeg fikk epiduralen kl 0230 ca og hadde vel full åpning rundt kl 0745 tror jeg...

De sa det var ei annen ei som var der og, så det var vel du det da :)

Men jeg er uansett veldig fornøyd med behandlinga vi fikk, og det er kjempedeilig å komme hjem...

Håper tida går fort for dere så dere kommer dere hjem, og kan tenke meg det er sårt å ikke ha henne hos dere.. Det er virkelig stort dette her, og helt umulig å forestille seg på forhånd... Snakk om julegave ja :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror jeg lå på fødestue 1....... Hørte deg ikke jeg, men jeg tror faktisk jeg hørte Christine etterpå. For jeg mener å huske at jeg ble kjempe trist når jeg hørte barnegråt en gang. Og jeg mener det var tidlig på morningen. Husker jeg sa at nå vil jeg også ha ut min baby! :-)

 

De begynte å prøve å sette epiduralen på meg rundt 0100 - 0130 ca.. husker ikke helt. Men de prøvde i 4 timer da før de fikk det til sånn nogenlunde. Får prøve å ikke tenke på det nå.

 

Jeg spurte forresten hvor gammel hun anestilegen var... syns hun så litt ung ut! Til slutt måtte hun hente bakvakta og han også måtte ha to forsøk. Så 7 ganger prøvde de på epiduralen.

 

Samme det nå!!! :-)

 

Kos deg med Christine og samboeren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok vi to som var der akkurat da, for det var bare ei til utenom meg sa jordmora... Litt morsomt det da :)

Kos dere masse dere og med lille jenta, og lykke til når dere kommer hjem :) Det er kjempekos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...