Goomba84 Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Og i skrivet så stod det at jeg har forhøyet prolaktin, ingen stor overraskelse, har visst det i tre år, men visste ikke før nå at det var noe hinder for babylaging. Fikk også brev fra røntgen, at jeg skal inn å ta ct/mr av hypofysen (der prolaktinet "lages"...), allerede den 19. januar. Jippiii!!! Er så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hva gjør de for å hjelpe prolaktinet ned forresten, noen som vet??? Kan vel ikke være så vanskelig? Satser på baby i 2007!
Vildes Mamma Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Kommer an på hvorfor du har høyt prolaktin. Grunnen til at du skal ta MR er at det kan skyldes en GODARTET svulvst i hjernen, denne kan man da evt fjerne. Uansett så finnes det medisiner som kan senke prolaktin nivået slik at du kan bli gravid.........så all grunn til å tro på baby i 07 for deg.
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Hei jeg har en venninne med høyt prolaktin pga godartet svulst i hjernen. Alt går bra med henne og hun har hatt svulsten i 15 år. Hun må bruke tabletter som hemmer produksjon av prolaktin. Hun ble ikke gravid på egen hånd, men fikk hormoner og ble gravid med en gang... Nå har hun to barn. Så det er gode muligheter for deg
Goomba84 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2006 Hm..svulst?? Vet at jeg har hatt blodkar i hjernen fra jeg var lita, som jeg opererte bort, kan det være "rester" etter det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå