Gå til innhold

Da har gutten kommet (med historie)


LoneK.

Anbefalte innlegg

Hadde en fin julefeiring sammen hjemmehos mamma og typen, brodern var også der samt meg og mine.

 

Uten forvarsell gikk plutserlig vannet ca kl 21.00, ringte føden og dro opp på sjekk. Kom dit ca 2130.

Ctg målingen var fin, selv om det var lite bevegelse.( ble sjkket og hadde ca 2 cm) Ble derfor tatt av og fikk beskjed om å sette oss på stua og vente en stund. ( Da dette var på julaften var det litt uvanlige vaktskifter så ny jm kom på jobbb kl 2330) Tok da ny CTG nå hadde jeg også begynt å få en del rier, men lite bevegelse på babyen , etter endring av stilling på meg ble det bedre og jm var fornøyd med målingene.

Bestemte oss derfor for å gå til mor for å hente baggen det er en gåtur på normalt ca 5 min. Som sagt så gjort, nå var riene begynt å bli ganske kraftige så vi kjørte tilbake og var på føden igjen i 1 halv 2 tida.

Hadde nå ganske kraftige rier tok derfor en lang varm dursj åpningen var ca 7/8 cm.

Etter jeg kom ut av dursjen hadde jeg lyst til å gi opp en liten stund... men plutserlig kom pressetrangen. Alt gikk kjempefort og selv om han sto litt i åpningen etter at hode var kommet ut så gikk det kjempebra, en bitteliten revne som ikke trengte å bli sydd.

 

Faren klippet navlesnora.

 

Gutten kom kl. 0303. 25/12-2006

Vitale mål 4550 gr 53 cm og en hodeomkrets på 39 cm.

 

Alt i alt en kjempefødsel, eneste smertelindring, Varm dusj og risposer.

 

Jeg ville hjem så kl. 1900 reise vi hjem. Skal tilbake en tur i morgen 27.12 for følling og barnelege.

Alt står bra til med oss alle.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal si det hele gikk fort da.....Heldigen=)

Bestiller en slik fødsel her ja,hehe......

 

Du får kose deg masse sammen med familien din, og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...