Karomamma Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Hei alle sammen! Jeg håper dere har hatt fine og koselige juledager hittil - med snille og søte barn, greie mannfolk og god mat og drikke - akkurat sånn som vi modne mammaer fortjener!! Vi koser oss veldig på Sørlandet med familien min. Karosnuppa er skikkelig i schlæget denne jula. Hun fotfølger de store fetterne og kusinene og koser med den lille kusina på 8 mnd. Kjempefint og litt rørende å se dem sammen! Frøkna skal overnatte hos mormor og morfar i kveld og vi skal ha rødvins- og spillekveld med de søskene mine etterfulgt av sovelengemorgen. Halleluja Fortsatt gode romjulsdager, jenter!!
Superlis Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Høres ut som du har hatt en fin jul ja,kos deg i kveld og!!! Gode romjulsdager til deg og karomamma:))
♥Snulder Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Fortsett og kos dere! Her i heimen er det neimen ikke mye julefred... 5-åringen holder leven fra morgen til kveld!
Maud Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Snille og søte barn, greie mannfolk og god mat og drikke har det vært her også. Akkurat som det skal være i jula. Det er morsomt å se hvordan de små koser seg sammen med andre barn. Heldige Karosnuppa som har fettere og kusiner hun kan kose seg med og heldige søskenbarn som kan kose seg med henne!
Reveenka Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Høres ut som om dere har deilige dager! Så flott å være sammen med omsorgsfull familie c",) Vi har hatt julaften for min far og bror, og min mormor og hennes venn(de er 95 og nesten 100!) samt svigerfar og svigerinne. Ungene var helt i tohundre da nissen kom - det var som om en tornado skulle feid gjennom stuen... Jeg har mistet kontrollen på en del av gavene - hvem som har gitt dem hva og sånn...uffameg, går det an å spørre den nærmeste familien om hva de ga? Ellers har influensaen tatt oss her - gubben ble syk julaften, og ungene hoster og snørrer som det skulle vært en konkurranse - og jeg tror at jeg muligens ligger i startgropa for noe grums selv... Men jeg nyyter romjulsdagene, med pepperkaker og melk til Julemorgen på TV, sen frokost, julemat til middag og mye snasent på TV'n om kvelden! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. desember 2006 #6 Skrevet 27. desember 2006 Høres da herlig ut Karomamma:-) Kos dere videre og nyt fridagene dine;-)))
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Jepp, søte barn, greie mannfolk og god mat og drikke ;-)))) Veldig fin oppsummering av julen 2006 og akkurat hva vi modenmammaer fortjener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå