Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Hellu, dere aleneforeldre! Jeg er også alene med en liten gutt. Han er hos pappen sin å jeg kom hjem til leiligheten min i dag etter å ha vert hos min far og hans fam. Føler meg aldri helt tilfreds hos han så eg holder ikke ut lenge. Pappa er ok men ikke dama. Hu vil ha pappa for seg selv. Hu har to barn med han, som da er mine halv søsken. De er veldig bortskjemt å avvisende mot meg det har de vert siden de kom til. De er nok påvirket av moren sin. - Moren min er på pleiehjem å er helt borte i hodet stakar så eg skal til hun nå å etterpå skal eg lage meg spagetti og kjøttdeig! Noen som spiser sånn mat i jula???? jeg synes det går fint an jeg.....
znuppeline Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Man blir lei av ribbe og pølse - eller et som er tradisjonellt i lengden, så det er OK å spe på med og særlig om man ikke har hele slekta på besøk (les: spise alene). Men er det mange som spiser synes jeg ikke slik mat er noe for jula.....men alt er smak og behag!
SK&Maylen Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Vi har alltid ett par "vanlige" middager i jula, kan bli for mye av det gode
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Hehe.. spaghetti og kjøttdeig her også! Barna sitt valg..... De har spist så masse julemat at de ville ha noe helt enkelt i dag. I morra er det på'an igjen med heavy julemat, så jeg syns det passet fint jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå