Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 Har tenkt oss ditt på ferie med barn på 2 og 5 år.. Er det noen som har vært der?
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. januar 2007 #2 Skrevet 5. januar 2007 Ja, for mange aar siden..Hva tenkte du paa?
Føken siruppsnipp Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Var der i august 06. Bare spør om du lurer på noe.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Vi skal være der i 2 uker og bo på Dorostor. har noen av dere bodd på det hotellet og kommer de til å gå lei etter en uke. Er det lekeparker og sånn for barn der nede?
Føken siruppsnipp Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Hei! Kjenner ikke til det hotellet der, så det kan jeg ikke hjelpe deg med. Barn elsker jo å bade, så dere kommer sikkert til å tilbringe mye tid ved bassenget ved hotellet. Det gjorde vi. Da var det også kjekt de hadde bassengbar med kald drikke og snacks. Ellers er Albena et eldorado for barn. Da vi reiste var mitt barn 1,5 og barna til reisefølget var 5 og 9. De storkoste seg alle 3! Er lagt opp for barn hele veien, med flere aktiviteter over hele Albena. På vårt hotell var det lekeplass med lekestativer. Det lå på stranden og så alle kunne bruke dette. Jeg tror ikke de kommer til å kjede seg der! God tur til dere!! (er litt misunnelig nå...)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Bulgaria har mye dårligere hotellstandard enn vi er vant til, så det er lurt å velge ett hotell som er bra med 4 stjerner. Reiser en med barn er det også greit med et garden, sungving eller noe ligningende. Da finnes fantastiske guider som er flinke til å underholde barna hver dag, og der finnes barneklubber.
lillefinger Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 hva het dette hotellet? Event. noen som har andre hoteller å anbefale? gjerne ved stranden
Føken siruppsnipp Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Jeg kan anbefaler Kaliopa hotell. Sagas Familiehotell. Kjempekoselig og ligger på stranden. http://www.saga.solreiser.no/hotel/hotel.aspx?hotelid=22047&itemid=22047&menuid=5&categoryid=1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Det finnes ikke noe basseng på hotellet, det ligger helt nede ved stranden. Vi syntes det så litt ok ut, men det er bare 2 stjerner så nå er jeg litt usikker på om vi var litt kjappe med å bestille på det hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå