Trollmora Skrevet 26. desember 2006 #1 Skrevet 26. desember 2006 for i dag er Trollmora på sitt foreløpige siste skift! Hele familien kommer på julemiddag i dag kl fem i ettermiddag. 14 stykker til bords, med smått og stort! Her er mor sjøl på jobb, koser seg med rolig arbeid, god mat, frukt og sjokolade. Far stresser med 2 barn, elgstek og grønnsaker. Til alt overmål hadde jeg tatt helt feil av vekta på den ene steika. Leste 3010 og tok det for vekt, men det var datoen..... Trollfar stressa ned i fryseren for å finne mer kjøtt, og fant noe bånnfrosset som bare må stå hele dagen i stekeovnen. Bordet ble dekket i går kveld, saus, dessert og kake ble tilberedt samtidig. Men neste år, da skal jeg ha fri ) (deilig å begynne med vanlig, normal arbeidstid etter 20 år i turnus) Ha en fortsatt god juledag da dere!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Takk i like måte Trollmora:-)) Jeg er den eneste i heimen som er våken akkurat nå og det er så stille og fredelig her. Har satt en foccachiadeig og hører på radioen, føler meg nesten litt moden;-))) Kos dere med gjester og middag i ettermiddag, og ha en fin dag på jobb. Kan tenke meg du har en spesiell følelse, siden det er ditt siste skift! God vakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå