Gå til innhold

Hvordan ser dagen deres ut i dag da?


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Vi som er igjen her må jo prøve å holde tråden igang som jeg har skrevet før, jeg skal gjøre mitt for å skrive noen nye innlegg i ny og ne...

 

I dag skal vi vel en tur på butikken (kjempespennende), hadde planer om å gå en tur, men jeg vil nå helst holde meg i ro da - vil ikke ha babyen ut enda! Senere i dag skal vi på "nissefest", da skal jentungen og vi (?) kle oss ut og dra på besøk til ei i fam. det blir nok koselig.

 

Ellers må vi vel kikke litt på de nye lekene til vesla. Tror jeg må se over bagen engang til, pakka om igår for jeg fikk jo så mye fint til babyen til jul. Det måtte vaskes og ordnes, men nå ligger det der i kofferten. Hihi fikk en sånn minisparkebukse i str.44, babyen min har jo et stort vekstavvik og vil være bitteliten så da måtte han ha en sparkebukse som ikke slang rundt seg.

 

Åh, jeg gleder meg så til å se han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du skriver noen innlegg=)

 

På formiddagen skal vi bare slappe av her,med god frokost/lunsj og tv-titting!

Så skal vi på middag til foreldrene mine,sammen med søsknene mine!

Kos dere masse idag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Våknet opp med dårlig humør i dag, guden vet hvorfor. Men gjerne det er fordi leiligheten ser helt BOMBET ut!!!!!!!!

Så i dag skal vi rydde og vaske=)jippi............:(

 

Kommer nok tilå ta hele dagen.....

 

Håper dere andre skal gjøre noe kjekkere enn meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har generelt ingen planer for romjula. All familien vår bor 1,5 times kjøring herifra, og jeg orker i beste fall ikke sånn lang biltur nå, og i verste fall at vannet skal gå/veene starte mens vi er så langt hjemmefra!

Blir mye sofatid med lesing og tv-titting, nå skal babyen holde seg inne til 1.januar, men må ha en tur ut for humøret, ryggen og friskluftens skyld!

Lurer på om vi skal invitere noen til å spille spill en kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nåkken holde oss litt igang her ja, trur det dabba av med fleire av oss etterkvart!

 

Men ka vi skal gjere i dag? Tja, kanskje sjå over bagen va et tips...den har blitt snudd litt på hodet siste dagane. Hadde pakka ned dei to beste (=mjukaste) mammabuksene mine, men har innsett at ungen vil jo ikkje ut, så eg måtte ta dei fram igjen. Dongeri e pyton om dagen!! Stramma både her og der.

 

Ellers kan eg jo sjå over alt den ufødte jenta vår fekk til jul (ho skulle ha visst kor heldig ho e) og sjå ka eg har i dei ulike størrelsane - må nok bytte litt av det - fått meir enn eg hadde trudd i dei minste str også.

 

Og til deg nyttårsbarn i magen: du kan trygt gå tur om du e som meg....eg va på DEN turen i går (en lang oppoverbakke) med heile svigersfamilien i går - einaste resultat va masse stramminga nederst i magen fordi eg pressa meg sjøl for lenge. Ingeting som ligna på rier, neida, bare vondt ei stund. Så det så. Eg trudde gjerne det kunne hatt effekt, eg ekje akkurat veltrent til vanlig, så kroppen min burde jo fått litt bakoversveis ette julas matorgie og så ein sånn tur. Men nei da....

 

Ha ein finfin dag alle ventande (enten det e på overtid el ikkje) jenter og nybakte mødre her inne!!! Eg skal prøve å finne fram smilet mitt - det gode humøret sitte laaaaaaangt inne i dag - ein smule lei no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen min blir å gjøre siste forberedelser til babyen kommer. For i morgen blir vi mor og far. Planlagt keisersnitt pga trange bekkenmål, litt stor baby og seteleie (fant de plutselig ut på fredagen), så det kom litt overraskende på oss. Hadde forberedt oss på vaginal setefødsel. Bare mor og faren min som vet om det, samboer vil ha gleden av å ringe rundt å fortelle han har blitt pappa når babyen er ute, skjønner det godt da:) Men får litt dårlig samvittighet, for svigers har så lyst til å komme i kveld, men det passer litt dårlig når jeg skal sette i gang med klyster og greier....:) Så vi får finne på en unnskyldning..vi er sikkert unnskyldt når de i morgen får høre hvorfor det passet dårlig med besøk, og at de nå har blitt besteforeldre:) Litt rart å vite at i morgen skal vi faktisk bli foreldre. Hadde termin 30.des.

 

Lykke til alle dere andre som venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ja, vi må prøve å holde det i gang her inne! Er jo fortsatt noen igjen. Jeg er her inne veldig ofte, men det er ikke mange nye innleggene.

 

I dag har vi kommet hjem etter å ha vært hos mamma å de i 3 dager. Skikkelig fotball dag så sambo har besøk av en kompis, mens jeg og lillegutt har hatt besøk av en vennine og døtrene hennes. Har fått pakka ut både gaver og klær, så nå skal vi bare kose oss mens vi venter på babyen. Blir vel en del tv titting regner jeg med. Og aktiviteter med lillegutt.

 

Gleder meg veldig til å se babyen og spesielt til hvilket kjønn det blir!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...