Gå til innhold

Hvor mange av oss ønsker å vente til januar???


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden vært innstilt på å føde før julaften - siden jeg fødte en uke før termin med 1.mann. Nå er det bare 6 dager igjen til januar, jeg håper at han holder seg der inne til da, men må innrømme at jeg er kjempesliten og lei av søvnmangel, kynnere etc....

 

Hva med dere da? Jeg tenker som så at det er bedre at jeg klarer å holde ut noen få dager, babyen vil jo alltid være minst hvis han blir født nå og det må han leve resten av livet med. Kjedelig med bursdager og sånn, mange som ikke kan komme etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg venter til januar med tulla mi jeg(håpe jeg)

Er møkklei ja, men for hennes del ønsker ikke at hun skal bli født nå. 5 dager til januar, skal klare det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Jeg_ skulle gjerne slippe mer mage og alt som hører med nå, men kan vel holde ut noen dager til for babyen slik at det blir et nyttårsbarn. Nå har jeg aldri født eller vært gravid før, så jeg vet jo egentlig ikke, men har hvertfall ingen plagsomt tydelige tegn på at det er fødsel på gang. Bare noen litt kraftigere mensmurringer de siste dagene, men slimproppen har jeg ikke sett noe til og vannavgang er det ikke snakk om.

Så lenge jeg kjenner at babyen rører seg der inne så har h¤n det vel bra, og da kan jeg gå noen dager til : )

Men det føles som verdens leeeeengste svangerskap nå på slutten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store planer om å vente til januar, men vet ikke hva den lille i magen har tenkt:) hehe. Min mor gikk 21 dager over med 1.mann så sannsynligheten er jo absolutt tilstede. Er ikke sånn kjempe lei heller jeg så det skal gå bra å vente en uke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag.

Siste 4 dager ingen kynnere eller utflod som tyder på at fødsel nærmer seg. Praktisk med barnevakt til eldstemann og pappa sin jobb passer det mye bedre i jula, men jeg tenker det er dette året. Om jeg må gå 6 dager til nå, så har det lite å bety i forhold til barnedt sine fordeler ved å være født i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin idag, jeg, men vi har hele tida trodd at ungen skulle komme før jul- sånn gikk det ikke.... Nå er det faktisk sånn at jeg på et vis syns hun kunne vente til januar sånn ifht til skolestart senere osv....men hun kommer når hun kommer!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Håper inderlig at nurket kommer i Januar. Selv om man gjerne skulle vært litt egoistisk akkurat nå. Men når klokka slår 00.00 den 31.12, så må gubben være beredt, hehe. Da kan han endelig få litt sex igjen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fødte førstemann 1 uke før så jeg har hele tiden vært innstilt på å få før pga jordmor sine ord, men har jo termin i morgen og ingen tegn til fødsel. hadde jo vært greit for ungen å få i januar, men vet jo ikke hvor mange barn som blir født på denne plassen neste år, for her er ikke overproduksjon for å si det sånn. Og i år har det vært født en del.

 

For min egen del kan det godt skje nå.. er drittlei av kynnere, lite søvn og en tung og sliten kropp med kort lunte! he he...

 

Men men, det skjer vel når det skjer. Jula er jo en god tid å gå hjemme på, med både sambo og familie hjemme på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 41 uker på vei nå, og kan alltids gå ei uke til, slik at vi kommer til januar. Er nysgjerrig på å hilse på barnet, lei av halsbrann - bortsett fra det så er det meste greit. Merker at jeg allerede savner magen, vet jo at det bare er dager igjen før "den" er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...