Gå til innhold

noen som vet dette!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde tanken der på jul aften, men fikk ikke til. men har lyst og hjelpe noen som ikke har det så greit, ikke at jeg kan gi mat gaver, men hjelpe de trengende, lyst og bidra på nytt års aften med noen som trenger meg, feks freslesarmen eller andre . noen som kan komme med forslag. jeg kan like så bruke den tiden istede for og sitte alene, da mine barn er hos sin far. bare tanken på og sovne med en god følese på og hjelpe andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en tlf da vel til freslsesarmeen eller kirkens bymisjon ;)

Skrevet

Vet du, akkurat det der tenkte jeg også på! Satt å så på et program på TV, husker ikke helt hva det stedet heter - men dem serverer mat, gir presanger ogsånn til folk som ikke har det så greit i jula - å tenkte for meg selv at "herregud, så givende det må være!".. Så jeg vurderer å gjøre noe sånt selv neste år! :)

Skrevet

Så rart! For dette satt jeg og mamma og og snakket om en dag. Dele ut suppe til narkomane eller noe sånn. Hadde vært så deilig å gjøre noe med mening i, se folk som har det verre enn oss.

Skrevet

så bra andre også har samme tanke. irriterer meg at jeg ike gjorde det på jul aften,tror det er mer behov for det enn på nyttårs aften. men skal ringe rundt i morra jeg og høre. melder meg frivillig til og hjelpe andre som trenger mennesker rundt seg.

tenk så deilig etterpå, sitte med en følese på at man faktisk har vært til storrrr hjelp for noen.

signerer ikke med anonym nå jeg.

jeg som hadde hoved innlegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...