Gå til innhold

Dere som er på overtid nå, og er 2 gangsfødende.


Leola

Anbefalte innlegg

Fikk dere før eller etter termin første gang?

Jeg fikk en uke før med 1, nå har jeg 2 dager igjen til termin.

Alle jordmødre sier at de ikke tror jeg kommer til å få så veldig lenge over siden jeg fikk før sist, men nå begynner jeg å lure. kjennes ikke ut som noen fødsel på gang her.

 

Regner med at det ikke er så mange igjen er inne som kan svare da men.. hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo ikke gått over enda, men har 5 dager igjen til termin. 1. gangen fødte jeg en uke før termin - så jeg har liksom passert den grensa...

 

Jeg har veldig murringer og sterke kynnere, men det kan man jo ha i ukesvis - føler liksom ikke at det er i ferd med å skje noe mer. Det har ikke gått noe slimpropp eller vann. Har innstilt meg på å sitte med kynnere til over januar jeg nå....

 

Jordmor sa til meg i går at det er annerledes fra baby til baby og iallefall fra gutt til jente, jeg forstod det slik at guttene kunne komme oftere litt sent enn jentene? Jeg venter gutt nå og fikk jente forrige gang. Vet ikke helt om jeg tror noe på det, men jeg hadde iallefall trodd at jeg hadde født innen julaften, siden man sier at dersom du har født for tidlig før så vil man som regel føde enda tidligere neste gang (eller motsatt-senere).

 

Vi får nok bare sitte her å ruge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fikk førstemann 2 dager etter termin, og nå 13 år etterpå riktignok... så er jeg godt over terminen....Hadde menstermin 7 des, og ultralyd 17 des. Venter meg nesten ihjel nå, har avtale om å ringe jordmor i morgen, og blir da igangsatt sannsynligvis fredag eller lørdag sa ho forrige gang. Jeg håper og krysser fingrene for akkurat dèt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...