Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Min kjære sa senest i ettermiddag at vi skal gifte oss, men han visste ikke når tid. Da jeg mente at 2008, eller 2010 måtte være best, fikk jeg ingen svar. Og 2010 ER det aller beste året for oss.. Eller enda senere! Vi har vært forlovet i to år nå, og jeg vil jo så gjerne ha en dato.. Jeg "vet" at det alltid vil være oss, så jeg stresser ikke med bryllup på den måten. Jeg vil bare ha en dato!! Er jeg storforlangende???
pandabjørn Skrevet 26. desember 2006 #2 Skrevet 26. desember 2006 Nei jeg synes ikke du er storforlangende self er det greit å vite hvilket år dere skal gifte dere selv om det er en stund til om det blir i 2008/10.. i sommer besteme vi at vi skulle gifte oss i 2008 jeg valgte 28.juni og det var helt greit for sambo..vi prøver å få en til derfor blir det ikke før 2008.....helst ville jeg gifta meg til sommern, men siden vi vil ha bryllupet et populært sted så ble det ikke får året etter der.. kan du ikke snakke med han å spørre hvilket år dere skal gifte dere å så sette en dato og mnd..?? ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå