Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 langt nede nå!! hatt to dager alene i jula,føler meg mest ensomme sjel i verden,ingen familie jeg kunne feire med.. satt og gråt når jeg tenkte på familier i går,når jeg tittet ut av vindu i går så jeg koselige lys overalt.Økonomien sa jeg ikke kunne gjøde så mye ut av kvelden med meg selv også.Samme har jeg i kveld,alle skulle til familie og spise,jeg varmet meg en gryte fra fryser. sorry, men ikke mening og synes synd på seg selv,men alt er bare så vondt for tiden, og da blir alt verre i julen,mange minner som dukker opp da.savnet barna mine masse,men viste de hadde det bra. hater og være alene nå, kunne ønske jeg traff en god og snill mann nå,en som behandlet meg med respekt.Når jeg leser andre steder her om lykkelige ekteskap så er jeg misunnelig,når jeg går i butikken og ser par må jeg snu meg, når jeg ser gravide så rømmer jeg, pga masse psykisk fra barnefar i svangerskap.Føler jeg har mistet alle venner, fordi jeg ikke kommer meg ut,eller jeg KAN, men det koster penger, derfor føler jeg meg inne stengt 24 timer i døgnet her.Kunne ønske jeg kunne dele glder og sorger med en god mann, en som viser kjærlighet og omsorg for meg og barna, og ikke bare gjør som siste i livet mitt, behandle oss som dritt... takk for at dere leste.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Vet ikke hva jeg skal si,men her er en STOR KLEM TIL DEG FRA MEG!!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #3 Skrevet 26. desember 2006 Det er i jula man føler seg "værst", så jeg skjønner deg utrolig godt! Har selv følt meg ensom i juletider og har hatt mest lyst til å glemme hele jula, men omverdenen er jo umulig å unngå... Det er jo jul overalt man snur seg. Får håpe du kommer deg gjennom disse dagene og at du kanskje er i en annen situasjon om ett år.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Hmmm.... føler med deg, sitter her alene selv eg!!!! Det som kan holde oss oppe er tanken på håp og framtid!!!! Det blir nok bedre skal du se!! Mye slik du beskriver opplever eg og! Har også synes synd i meg selv å det er det lov å gjøre i denne situasjonen! Jeg prøver å gjøre det beste utav det!! Tenn lys, sett på vaker musikk, ta deg et bad, pynt deg, spis noe godt å tenk på at snart kommer de herlige ungene dine hjem igjen.... tenk på at du ikke er alene... for eg og sitter her så vi er ivertfall to da... Hold ut!!!!! -klemmer fra meg
SK&Maylen Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Klem til alle dere som føler det slik, håper dere får det bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå