Gjest Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Hvordan er det med DNA test når far bor i utlandet? Blir den da bare avlyst, eller vil NAV fortsatt prøve å få DNA test av far? Faren til småen min flyttet til hjemlandet, ifølge han, i sommer. Men han er registrert på en ny adresse her i landet, som han påstår han bare har som adresse! Hva nå enn det skal bety. Han har ingenting som binder han til norge så hvorfor han har fått seg ny adresse bare for å ha en adresse i et land han ikke bor i skjønner ikke jeg....
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Det ble aldri snakk om noen DNA test her! (far bor i utlandet) Er det du som vil ha det? Eller krever NAV det???
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har foreløbig ikke gjort noe ift det. Men regner med NAV vil kreve et eller annet når jeg sender inn krav om barnebidrag. Vet at jeg har krav på minstebidrag fra staten om det ikke er noen far som betaler. Jeg for min del bryr meg ikke om noen DNA test, jeg vet hvem faren er. Trenger ikke noe bevis for min del. Hun er prikk lik faren sin og. Men jeg kommer aldri til å la han få foreldreansvar for henne.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Hvis du ikke ønsker at hanskal ha foredreansvar, kan du ikke bare føre han opp som far, og så ikke gjøre mer med det da?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Jeg er samme anonym som skrev første innlegget her,NAV kommer ikke til å kreve DNA test for at du skal få barnebidrag,du må bare oppføre adressen hans.Har du ikke den,så har du den ikke så enkelt er det.Jeg visste adressen hans,fikk beskjed om at det landet han er fra ikke har samme regler som Norge så får barnebidrag uten noen form for DNA test! Masse lykketil!!!!!!
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #6 Skrevet 26. desember 2006 Takk for svar :-) Da klarer jeg meg helt fint uten DNA test. Det skal heller faren få ta jobben med hvis han noengang gidder å bry seg. Han vil ikke få noe gratis av meg i hvert fall. Jeg har lagt alt til rette for han så langt, når han da ikke benytter sjansen så får han selv ta initiativ hvis han forandrer mening noengang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå