Gå til innhold

Jeg har mistet kjæresten min......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg i hvertfall.... Er ikke kjærlighet i mellom oss lenger. Forsøker å forklare dette til han, men han skjønner virkelig ikke noen ting. Forsøker å si til han at jeg trenger å bli kost med, trenger å få kyss, at jeg blir satt pris på. Men nei, ingenting skjer.

Er alltid jeg som må komme å klemme han. Når jeg kryper inntil hen når han ligger på sofaen så blir jeg jagd vekk. Er altfor varmt. Noe det ikke er. Er bare unskyldning.

Har prøvd å forklare han at jeg føler at jeg har mistet kjæresten min, men til ingen nytte.

Vil han skal bruke litt tid på meg, og får til svar at han er jo hjemme med meg hver dag. Greit det er han, men han sitter bare i sofaen og ser på tv. Og så blir jeg sittendes i andre enden. Eller så går jeg rundt som en slave å rydder og vasker. Og tar meg av ungen. Hun er snart 4 måneder. Eneste gangen han viser meg oppmerksomhet er når han skal tømme seg. Føler meg som en sexslave som bare skal sprike med beina når han føler for det. Og da er det bare han det handler om. Er ikke så nøye om jeg kommer. Sier at jeg og vil komme, men blutselig så kommer han, og da ligger jeg igjen og bare føler meg som en tømmedukke.

Jeg elsker han og klarer ikke gå i fra han. Skulle ønske han kunne gi litt i dette forholdet han og. Ikke bare jeg som hele tiden skal gi.

Går bare å venter på at han skal si at han vil ut av dette forholdet. Tror jeg kan klare å gå da, men ikke ellers. Vil jo at jenta våres skal vokse opp med oss sammen.

Er virkelig ulykkelig for tiden, og får han ikke til å skjønne det.

Han tar det ikke alvorlig det jeg sier til han......

Det tar to stykker for å holde et forhold i live, men her er det bare en som prøver..............................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det var trist å høre, men kan trøste deg med at du er ikke alene! Selv er jeg 38 uker på vei, å sambo er også en sofa slave. Ikkeno mere kos eller noen ting, det er veldig sjelden. Han ligger bare å er sur, svarer kort å surt til meg å sier ikkeno ellers. Lite koselig. Skjønner ikke problemet mitt når jeg tar det opp. Hva gjør man med sånt a?

Skrevet

Her i huset er det egentlig jeg som har stengt sambo ute hvis du skjønner. Men det er rett og slett fordi han ikke tar ansvar, passer ikke unger uopfordret, rydder ikke hus, ser bare tv eller holder på med data osv osv.

På bakgrunn av disse tingene har jeg mista lyst og masse kjærlighet til han. Sex har vi ikke, etter mitt ønske. Er ikke interessert i å la han tømme seg når han er kåt. Menn fatter tydeligvis ikke at de må gjøre en innsats i forholdet for å få det til å funke!

Så skjønner de ikke hvorfor vi blir sure??! HAAAALLOOOO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...