Gå til innhold

For lite avlastning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med en krevende unge, jeg har ikke billappen eller familie som stiller opp. Har venner men bruker de ikke til sånt.Jeg går på jobb å jentungen min går 4 dager i barnehage er 16 måneder. Hun nekter å legge seg om kveldene å holder det gående til 11.30. Jeg elsker ungen min. Hun er så god å gir så masse, men er fryktelig tøff å takle på egenhånd!!! Hun vil ingenting, det er et slit å få klær på hun, må ta pauser innimellom. Hu vrenger seg å hyler å er sint. .. prøver å vere rolig overfor hun men eg må innrømme at eg havner opp gråtende mange ganger. Ka bør eg gjøre?? Har noen samme erfaring?? Hu sliter meg ut!! REona-80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. føler med deg. har hun ikke kontakt med pappan sin? kansje du burde ta kontakt med barnevernet og be om hjelp, ikke bli redd navnet barnevern, de er for og hjelpe i sånne situasjoner. en annen ting kansje også. i de fleste kommuner har de startet noe som heter " Homestart" kontakt de du kan få 2 timer i uka eller mer til praktisk hjelp til barnet, til deg selv og ting du vil dele med andre, jeg har ei her, og er storrrrr fornøyd, nesten som ei i familien. vanskelig situasjon du er i, men snakk med barnevern.

tenke på deg

fortsatt god jul

klem

Skrevet

Hvis hun er våken om kveldene... pleier hun å sove i b.hage? For det gjorde mi (var også oppe til midnatt). Jeg oppdaget at de i b.hagen lot henne sove 2-3 timer, og da sa jeg ifra at de kunne vekke henne etter 1 time med søvn-. Etter dette ble det litt bedre, men ikke lenge etter bad jeg dem slutte å l henne sove på b.hagen, og det tok ikke lang tid før hun vente seg til dette. Og nå legger hun seg, uten noe problem, klokka 7-8 om kveldene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...