Gå til innhold

Hvor mange er vi nå?


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Føler meg litt alene, 11 dager over termin! Håper de setter meg igang på kontrollen! Er så sliten og lei. Tar på psyken dette!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på kontroll den 28. Da er jeg 14 dager over UL-termin, 17 dager over menstermin.

 

Tror du de setter igang da eller?

 

Hvordan går det med deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal også til legen den dagen:)

Ja jeg tror nok du blir satt igang da, eller time til dagen etter!!!!!

Du er tross alt 14 dager over da. Viss ikke skal jeg gi dem en overhaling:)

 

Min form er forbausende fin den. Legen min sa på sist kontroll at han skulle be dem sette meg igang helt i begynnelsen av januar. Så jeg er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det er flere!

 

Jordmor sa de på sykehuset skulle vurdere om det var nødvendig med igangsetting den 28 des. Dersom de mener jeg tåler det, må jeg gå til 2 januar. Æsj!

 

Trodde alle automatisk ble igangsatt 14 dager over UL-termin jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.....2 januar. Legen min sa at han max ville la meg gå 10 dager over. På kontrollen tors må du bare komme helt sliten og deprimert, si du ikke sover osv....da kan de ikke la deg gå helt til januar!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her! Hadde termin 18.12, så jeg er 7 dager over tiden. De skal sette igang 01.01 på meg hvis det trengs. Det hadde jo egentlig vært fint og fått jenta over nyttår! Jeg begynner å bli litt sliten av å tenke så mye, men fysisk er formen kjempe fin! Jeg har masse energi! Jeg kan godt vente 7 dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fortsatt.. Har UL termin på onsdag. Håper den kommer snart egentlig. Tar på psyken å gå å tenke å tenke, å alt som skal skje er liksom med forbehold.

Men men, det tar vel den tiden det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er sant! ALT er med forbehold om dagen.

 

Vil ha det overstått, vite at det har gått bra, ha babyen trygt i armene mine!

 

Drittlei av denne bagen som står og venter også... må jo ta ut klær derfra hele tiden og legge tilbake etter vask. Har liksom ikke så stort utvalg av klær!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagen pakker jeg bare når jeg drar, men er jo greit å ha noe som er rent og klart til å legges oppi ja! :S

Å så er det så kjedelig å gå å forberede seg til den %&¤"&%¤#&%¤#&% fødselen. Vil bare være ferdig med smerte helv...! he he..!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkurat det. Ikke lenge siden jeg pakka, men alt jeg bruker til daglig ligger nå oppi der. Glad jeg ikke pakka lenge i forveien!

 

Jaja, det kan jo skje nårsomhelst nå da... *tålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e her også, hadde termin 17. Det e så frustrerande å gå over tida, samtidig som eg tenke at det hadde vært fint for ungen å vente til 1.januar...men men, har ikkje trua på alle desse triksa folk prøver (jada, har prøvd nåkken sjøl også), denne ungen her vil visst ikkje ut!! Men men, ein kan jo ikkje vere gravid for alltid heller...blæ blæ blæ...jada, ordentlig voksen no, på tide å slutte å skrive, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her.. i dag er det 27.. to dager over termin.. trodde jammen ikke jeg skulle gå så lenge nei.. i morra har jeg bursdag også... sukk..

 

komme nå lille bebis.. støl i magen etter en natt med jobbing? (aner ikke siden jeg sov som en stein)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg hønepøne på overtid:-)

 

Jeg føler med deg!!! Er selv 13 dager over ul termin og skal til overtidskontroll i morgen. Vi er super utålmodige nå er sååååå spente på å møte denne lille krabaten som absolutt ikke gir noen tegn til å ville ut hihi:-) Heldigvis er formen veldig bra og det er ikke noe problem, men du verden så tregt dagene går!! Du får holde ut så godt du kan..du vet, den som venter på noe godt...:-) Lykke til på kontroll og håper at de ikke drøyer alt for lenge før de setter deg igang!!

Jeg lurer på å høre om det er mulig å "knipe igjen" til 2007 om alt skulle stå bra til der nede:-)

 

Ha en fortsatt fin jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er her også. Hadde mens temin i går 26 ,og har ul termin 30. Var innlagt i forrige uke med rier og åpning på 4-5 cm . fikk pettedin.Riene stoppet og jeg ble sendt hjem igjen.

Håper at detet snart har en ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisseline, har du ikke født enda?!

Prøv å hold igjen til 1.januar da, for da har jeg planer om å føde nemlig :) Ikke før hvertfall. Lykke til på overtidskontrollen imorgen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...