Gå til innhold

En ny epoke

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat lukket igjen døren etter siste gjesten. Vi har hatt to flotte dager, med masse god mat og drikke, julegaver, men ikke minst en fantastisk glede ved å ha søster her og få lov å feire jul sammen ennå en gang:-)) Hun har kost seg idag sammen med oss, og holdt ut i hele 3 timer ved langbordet vårt - "min elskede og skjønne italienske familie" som hun kaller oss;-)) Og det er av to enkle grunner, vi elsker mat alle sammen og vi prater i munnen på hverandre konstant;-) Ikke en familie for de som trenger ro rundt matbordet, nei her sitter kommentarene og latteren løst, og det høres godt at vi nyter god mat!

JEG ER SÅ UTROLIG TAKKNEMLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tårer og takknemlighet er helt uadskillelige i livet om dagen.

Hannah har bestått prøven i å være i storform begge disse dagene, hun shower hele tiden, danser, synger og tar Give Me Five som en proff - til alles forlystelse, vårt eget lyspunkt i tilværelsen. Samtlige familiemedlemmer er totalt forelsket i dette lille mennesket, og hun er nok litt forelsket selv også....altså i livet......det bare lyser livsglede av henne:-))

Nå sover hun søtt i sengen sin, de to store er på farten, etter å ha vært inne i hele dag, og sambo har påtatt seg sjauejobben på kjøkkenet:-) Vi har en stående invitasjon til å stikke ned til et vennepar som også er naboer, der sitter flere venner og de er så nydelige alle sammen, fulle av omsorg og gode klemmer. Vi var faktisk en tur der sent i går kveld, når Hannah hadde sovnet, og de to store ville se film, tok et par glass vin og koste oss, bare vi voksne. Akkurat nå ligger jeg i sengen med laptopen i fanget og tv på, uten lyd, og slapper totalt av............LIVET ER HERLIG:-)))

Håper dere alle har hatt noen fine dager og slappet av og kost dere godt.

Og Ronja - God tur hjemover ikveld og kjør forsiktig. Det er en dyrebar last dere har:-)))

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koselig med familie ja:-) og så flott at søsteren din har fått være hos dere...

Skrevet

Ja, vi får ta vare på hver dag vi får ha sammen med våre kjære!

Skrevet

Høres veldig fint ut, Attpåklatten! Så godt at din søster kan være hjemme med dere i jula. Jeg må si det er så utrolig flott å høre at dere klarer å sette pris på det viktige; det å være takknemlige for bare å få være sammen! Håper dere har like fine dager resten av jula :)

Klem fra

Skrevet

Det gjør så godt i hjerte og høre at jula i år og ble bra og at dere fikk være sammen alle sammen:) Håper på mange dager sammen for dere enda!!! Kos,kos!!

Skrevet

Ja Attpåklatten!! Livet ER herlig!!!!! Til tross for nye og gamle sorger... de er også til hjelp for at vi skal tenke oss om og nyte livet enda mer!!

Kan jeg få adoptere familien din forressten?? Dere høres ut som en herlig gjeng alle sammen!!!

Skrevet

:-))Vi har plass til mange i vår familie vi, så det er bare å slenge seg med - her går det unna;-)))

Og jeg kjenner det, at for hver dag som går, så ser jeg hva som virkelig betyr noe og hva som egentlig ikke betyr en dritt og det er jeg også takknemlig for. Vi mennesker velger også våre kampfaner, om enn med høyst forskjellig skrift;-))

Skrevet

kjære klatten =))

så godt å høre at dere fikk kosa dere alle sammen.er noe spesielt med jula...

ha en finfin romjul da.=)

Skrevet

Takk for en hyggelig rapport om en vellykket jul. Jeg blir rørt av å høre om hvordan dere takler en vanskelige situasjon med smil, latter, tårer og samhold. Jeg kunne også tenke meg en italiensk familie :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...