Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Jeg har tilbringt julaften sammen med min mor og bestefar og sønnen min på litt over ett år!! Min mor er psykisk ustabil og veldig kranglete å min bestefar ligger å slapper av på sofaen. Jeg har ingen andre en de! Hun laget sånn styr å var så frekk mot meg i går at jeg ble helt dårlig. Min lille sønn får ikke røre noe hun har i huset å hu kjeftet på meg. I fjord va hun dritfull. Jeg kvier meg til kvar ei jul. Jeg dro hjem eg og sønnen min i dag. Sønnen min har astma så han hoster hver natt selv om han har inhalator... Jeg må trøste han å roe han. Jeg har ikke sovet på 13 netter. Jeg ringte faren hans. Han hentet han... bare det at nå sitter eg her utslitt, alene å gråter og gråter å føler meg lite verdt..
Gjest Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Det er så trist når det blir slik. Når de eneste menneskene en har skal behandle en slik. Og ikke blir det bedre i en tid hvor familiehygge blir hauset opp over alt så en får inntrykk av at alle andre har store lykkelige familier de feirer med. Men slik er det ikke for veldig mange. Ord blir fattige. Ikke bruk din mors ord for mål på hvor mye du er verdt. Du er gull verdt :-) Du har en liten sønn som kan skrive under på det. Benytt sjansen nå og hvil deg til sønnen din kommer hjem igjen. Sett på litt glad musikk. Det er utrolig hvor effektivt det kan være å bruke musikk :-) Så håper jeg gutten din bli bedre så han, og du, kan få sove litt om nettene og. Sender over en stor trøsteklem c",)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Tusen takk, det var en varm og fin hilsen. Tårene renner!!!! Godt vi har hverandre innpå her!!! Ja, jeg skal slappe av nå å ta vare på meg selv! Ønsker deg en stor og god klem tilbake:-) Måtte du ha en god jul!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå