Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 Jeg og min samboer gjorde det slutt mot slutten av november.. Han skulle flytte ut, men var veldig vanskelig å få seg leilighet...så vi bodde sammen i 2uker til.. Disse 2ukene var veldig smertefulle for meg vertfall.. for jeg er en person som ikke vil gi opp før alt er prøvd, familie rådgivning osv.. Det som fikk MEG til å flytte fra han (noe som skjedde 2uker etter det ble slutt) var at han ba meg ta med meg barnet vår ut, for han skulle ha besøk av ei dame fra jobben...(Da rant det bare over for meg, ble sinna, lei og forbanna) jeg flytta hjem til mine foreldre, og begynte aktivt leilighet søking. og 1 leilighet jeg ringte på, fikk jeg Så det ordner seg for snille jenter tror jeg Exen min er da blitt sammen med hun her damen fra jobben sin... (hun har vært gift i 10år og har 3barn, og skal seppareres disse dager.. Det er helt greit at han har funnet seg en ny, men kjenner at jeg er såra, og lei pga han ikke har vært ærlig med meg, og sviket da selvfølgelig.. Han kunne sakt at dette var grunnen til at han ikke ville prøve videre for oss.. (vi har vært sammen i 5år) Jeg har fremdeles god kontakt med hans familie.. og hans søster mener jeg er en idiot om jeg går tilbake til han om han en dag skal finne ut at han angrer.... Denne julen ble meget spesiell :/ barnet vår feiret med exen min og hans familie... Så det ble en lang helg.. siden det også var pappahelg.. Hun dama exen har fått har har allerede flytta inn til han... og det var før jeg fikk ut alle tingene mine... REAGERTE veldig da jeg hadde glemt min gode hårbørste og den var fulle av blonde hår, da jeg selv er brunette!!! hehe.. jaja.. Dette var vell kanskje et syte innlegg fra meg:) men i dag skal barnet mitt være hos meg og min familie familieselskap og gaver gleder meg... Håper dere alle får en fin julefering resten av julen, og et riktig godt nyttår Velger å være anonym for øyeblikket, men kanskje ved en senere anledning jeg røper meg
winneboo Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Blir helt rystet av historien din. At noen kan være så slemme skjønner jeg ikke. Lar henne flytte inn før du har fått ut alle tinga dine, nei offf. Håper du kommer deg gjennom dette, men en ting skal du være glad for å det er at dette kom såpass "tidlig" å at du ikke kasta bort 10 år til på han. God jul til deg og dine håper 2007 blir et år med mye gleder for deg.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Heihei!!!!! Det var ikke noe ok gjordt av han dette han har gjordt mot deg, arrrrgggg for en kødd!!!!!! Hvis det er en oppmuntring vil jeg bare si at det er godt du har familien din å barnet du kan vere sammen med nå da!!!!!!!! Og et råd, gå ikke tilbake til han uansett igjen, dere har et barn sammen så det er ikke lurt. Sviktet en gang, da kan det lett skje igjen å da kan det bli smertefullt for deres felles barn!!!! Du fortjener helt sikert en mye bedre kar en dette!!!!! Ingen fortjener å bli bedratt!!! Stå på det ordner seg for deg, gi det tid!! Tid leger alle sår å eg snakker veldig av erfaring!!!!! Klemmer til deg fra alenemor på 29
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 takk for svar begge 2!! I starten var de bare venner mente han.. og at hun ikke hadde en plass å bo, siden hun skulle seppereres fra mannen sin... Men jeg er ikke dum, og klarer å legge 2 og 2 sammen.. Er gla jeg "bare" brukte 5år på han her.. jeg er 20 nå.. så jeg er fremdeles "ung" ;P men ble sammen med han da jeg var 15... mine foreldre fikk sjokk da de var med meg for å flytte, da de så den nye sine sko i gangen, og bilen hennes parkert utenfor... det var GODT jeg ikke gikk inn på soverommet, for der lå hun og sov... Det er tungt, det skal være sikkert... men jeg må komme meg gjennom dette her også!!! Hele familien min og venner støtter meg og det føles godt!! Jeg var hos eX svigermor i går på formiddagen.. Jeg leverte julekort fra meg og prinsessa.... samt en gave til søskenbarnet til jenta mi da.... Ex svigermor gråt da hun så meg, og ønska meg så mye bedre.. Dette var vondt, og hun kunne ikke forstå hva sønnen hennes tenkte på... Ble helt satt ut :/ I dag har mine søstre og menner komt hjem til julemiddag, gaver og kalas kost meg masse!! takk for oppmuntringene!!!! Det betyr veldig masse!!!!
SK&Maylen Skrevet 26. desember 2006 #5 Skrevet 26. desember 2006 Det viser jo bare kor masse du betyr når familien hans faktisk holder med deg i den situasjonen. Men som du sier, du er 20, enda ung =) GOD tid til å finne noen som fortjener DEG!! Juleklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå