Gå til innhold

ja, da er det bare å krysse fingerene...


Reds76

Anbefalte innlegg

Jeg hiver meg med her nå.. testet positivt på selveste julaften, og beregnet termin til 1.sept. Så at det var flere som hadde termin da. Så også at det var flere her som har mistet før... Vi har mistet to ganger før, MA. Så vi er nervøse, nå altså. Huff og huff!

Er det noen som har hatt litt blødninger/"brunt" i disse dager? Jeg har det i dag og blir overbekymret med en gang. Dårlige erfaringer... Gid man kunne få en forsikring om at alt går bra....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og gratulerer

Jeg har også testet positvt, termin 2. september her. har også hatt en MA tidligere, og kjenner meg litt på vent. klarer ikke glede meg helt enda... ang disse brune blødningsgreiene du nevner, hadde jeg det i to dager ca nå, men det har stoppet for tre dager siden, og jeg tror det var slike implantasjonsblødninger. søkte frem på nett, og fikk mye indikasjoner på det. spesielt siden det har gitt seg nå. men jeg tenkte akkurat det samme som deg:) vi får bare krysse fingrene våre og håpe på det beste. lykke til!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hjertebarn! Gratulerer selv!

Og takk for svar. Det er alltid kjekt å høre om andre i lignende situasjoner. :o)

Men, implantasjonsblødninger? Hva mener du med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du googler implantasjonsblødning så får du mye info. går ut på det samme som festeblødning. med at egget borer hull i et blodkar for å etablere kontakt med din kropp; for videre kunne danne morkake osv. så det er ikke noe farlig. men jeg kjente jeg fikk litt noja, for hos meg var det så likt da jeg hadde en MA. men det har gitt seg hos meg, og jeg leste om flere som hadde hatt sånn. Så da må man bare være optimistisk!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, og takk for svar. Det beroliget meg litt!

For de siste par timene hadde jeg blitt enda mer bekymret... Har lest på de forskjellige sidene her inne og alle som har mistet, nevner brunt utflod... Herregud altså! Jeg blir så nervøs. Klarer ikke å glede meg... Trekker bare sammenligninger fra mine to MA, hvor jeg også hadde veldig svake blødninger....

Åhh...!

Hvorfor skal det være slik å være gravid... blir så misunnelig på alle de som bare smiler og gleder seg...

 

Men, men.. Jeg kan ikke gjøre annet enn å ringe legen på onsdag og be om tidlig undersøkelse... Så får vi se!

 

Lykke til, til deg også Hjertebarn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt. kjenner meg litt sånn selv. klarer ikke glede meg før jeg har overstått de 12 magiske ukene, tror jeg. skuffelsen er liksom så ufattelig stor. Og det føles urettferdig. men, ring legen- jeg skal krysse fingrene mine for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...