Gå til innhold

hva lå under

Anbefalte innlegg

Skrevet

juletre til dere da jenter??

fikk dere noe dere ønsket dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaa!

Fikk en gullring av mamma og et mål med ved av pappa. Jeeee

Skrevet

Dampstrykejern, vannkoker og kakefant, blant masse anna :)

No mangle eg bare kakespaden =)

Skrevet

bl.a smykker, GENI spill, videokamera, body butter og scrub fra body shop

kjempefornøy!

Skrevet

Digital kamera, gullarmbånd, stort smykkeskrin i skinn, pengekonvolutt, håndkler, lysestake + div småting. KJempe kjempe fornøyd!!! Juhu!!

Skrevet

Oj, her lå det gaver som ungene hadde laget. Kjempefint alt sammen. Og så fikk jeg mikro, vannkoker og litt hudpleie.

Skrevet

fikk parfymer 2 stk, noen utrolig flotte lysestaker med lys. klær, sko var noe mer å men er ihvertfall superfornøyd.

Skrevet

digital kamera, klokke, handkle som sto navne mitt på og et annet som stod mamma på, undertøy, ting til kamera osv... va kjempe fornøg..

Skrevet

Fikk parfyme, undertøy, en ferietur til egypt sammen med mamma & pappa i februar, en del penger (som jeg skal bruke på en ferie på meg & vesla nærmere våren) og så fikk jeg et håndkle av "Emilia" da - som det står Verdens Beste Mamma på, tihi! :)

Snuppelura fikk også ganske mye penger, en sånn Disney Spisestol som er ganske grei å ta i bruk så snart hun kan sitte selv osv, masse klær, leker.. Er rimelig fornøyd med gavene, ja! :):):)

Skrevet

Hmmm Masse fint! Bla diamantsmykker av faren til knøttet (tror han ønsker seg tilbake igjen ja) Helt nytt høyang grytesett! Ny kåpe. Flere bøker. Time til aromaterapi og hudpleie! Og masse mer. Er superheldig og svært glad :)

Skrevet

Jeg fikk radio til å ha på badet!!!!!! Så, nå skal jeg danse samba under dysjstrålene til kanal 24. JUHU!!!!!!:-) ellers fikk eg verktøysskrin og mye mer. Klær til sønnen min osv osv... Juleklem fra alenemamma på 29 fra vestlandet

Skrevet

Jeg fikk :

Parfyme og kremer

badehåndkle

høyang kjele

kåpe

skjerf

drikkevarer fra polet

duker

lys og servietter

undertøy

skål m/diverse småtteri

Det som gledet meg mest:

Min datter på 3 år hadde laget nisse av stener, limt på skjegg og greier, og mala en liten bjelle som jeg skal henge opp:) Ble helt rørt jeg :) Ho hadde laga det i barnehagen + at ho hadde laga magnet av noe hun hadde perla hjemme hos mamma'n min:)

Skrevet

I fjor fikkjeg 1 julegave.. en skotørker..

I år fikk jeg 4 julegaver

1 digital kjøkkenvekt HURRA!!!

2 stk julehåndklær

1 litt snodig kakefat formet som en snegl

3 stk løpere

Var da en koselig jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...