Andrea05 Skrevet 25. desember 2006 #1 Skrevet 25. desember 2006 juletre til dere da jenter?? fikk dere noe dere ønsket dere??
Janne&Noah Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Jaaaaaa! Fikk en gullring av mamma og et mål med ved av pappa. Jeeee
SK&Maylen Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Dampstrykejern, vannkoker og kakefant, blant masse anna No mangle eg bare kakespaden =)
BettyBoob Skrevet 25. desember 2006 #4 Skrevet 25. desember 2006 bl.a smykker, GENI spill, videokamera, body butter og scrub fra body shop kjempefornøy!
znuppeline Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 Digital kamera, gullarmbånd, stort smykkeskrin i skinn, pengekonvolutt, håndkler, lysestake + div småting. KJempe kjempe fornøyd!!! Juhu!!
liten og lettmett Skrevet 25. desember 2006 #6 Skrevet 25. desember 2006 Oj, her lå det gaver som ungene hadde laget. Kjempefint alt sammen. Og så fikk jeg mikro, vannkoker og litt hudpleie.
hererjeg Skrevet 25. desember 2006 #7 Skrevet 25. desember 2006 fikk parfymer 2 stk, noen utrolig flotte lysestaker med lys. klær, sko var noe mer å men er ihvertfall superfornøyd.
Mamsen in tha house Skrevet 25. desember 2006 #8 Skrevet 25. desember 2006 digital kamera, klokke, handkle som sto navne mitt på og et annet som stod mamma på, undertøy, ting til kamera osv... va kjempe fornøg..
Mamsen86 Skrevet 25. desember 2006 #9 Skrevet 25. desember 2006 Fikk parfyme, undertøy, en ferietur til egypt sammen med mamma & pappa i februar, en del penger (som jeg skal bruke på en ferie på meg & vesla nærmere våren) og så fikk jeg et håndkle av "Emilia" da - som det står Verdens Beste Mamma på, tihi! Snuppelura fikk også ganske mye penger, en sånn Disney Spisestol som er ganske grei å ta i bruk så snart hun kan sitte selv osv, masse klær, leker.. Er rimelig fornøyd med gavene, ja! :)
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #10 Skrevet 25. desember 2006 Hmmm Masse fint! Bla diamantsmykker av faren til knøttet (tror han ønsker seg tilbake igjen ja) Helt nytt høyang grytesett! Ny kåpe. Flere bøker. Time til aromaterapi og hudpleie! Og masse mer. Er superheldig og svært glad
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #11 Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk radio til å ha på badet!!!!!! Så, nå skal jeg danse samba under dysjstrålene til kanal 24. JUHU!!!!!!:-) ellers fikk eg verktøysskrin og mye mer. Klær til sønnen min osv osv... Juleklem fra alenemamma på 29 fra vestlandet
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2006 #12 Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk : Parfyme og kremer badehåndkle høyang kjele kåpe skjerf drikkevarer fra polet duker lys og servietter undertøy skål m/diverse småtteri Det som gledet meg mest: Min datter på 3 år hadde laget nisse av stener, limt på skjegg og greier, og mala en liten bjelle som jeg skal henge opp:) Ble helt rørt jeg Ho hadde laga det i barnehagen + at ho hadde laga magnet av noe hun hadde perla hjemme hos mamma'n min:)
Galskapens overhode Skrevet 26. desember 2006 #13 Skrevet 26. desember 2006 I fjor fikkjeg 1 julegave.. en skotørker.. I år fikk jeg 4 julegaver 1 digital kjøkkenvekt HURRA!!! 2 stk julehåndklær 1 litt snodig kakefat formet som en snegl 3 stk løpere Var da en koselig jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå