Gå til innhold

Jeg er verdens verste mamma


Anbefalte innlegg

Skrevet

Teodor falt ned fra stellebordet idag, på julaften, dagen han ble 6 mnd... Jeg sto rett der sammen med han, men vips så falt han! Jeg rakk ikke å reagere! Klarer ikke å være inne på badet etter det, føler meg helt jævlig... Heldigvis så lå det noen håndklær på gulvet etter at jeg hadde dusjet, som dempet fallet litt.... Flisgulv....

 

Sambo holdt Teodor og trøstet mens jeg ringte legevakta og gråt og gråt, fikk komme med en gang, rett inn. Vi bor 1 min unna sykehuset.

Gikk takk og pris bra! Han blødde litt fra munnen, innsiden av overleppa, men han berget heldigvis hodet og kroppen! Takk kjære Gud, det var alt jeg ønsket meg i dag! Jeg bare gråt og gråt... Satte ny fartsrekord til sykehuset da ;)

 

Han har vært i kjempefin form i hele kveld, åpnet pakker selv og kost seg, men jeg følger med han, og har fått beskjed om å stryke på han flere ganger i natt for å se at han reagerer på det.

 

Da vi kom hjem fra legevakten køddet sambo med at barnevernet hadde ringt etter meg.... Da gråt jeg enda mer!

 

Dette har vært den verste og beste dagen, er så glad for at lillemann har det bra! ( og heretter så skifter jeg på han i sengen hans! )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å sove... Klarer ikke engang å gå inn på badet, blir helt kvalm... Ser for meg den lille kroppen som faller ned fra stellebordet... Føler meg så jævlig.... Teodor sover så søtt i sengen sin, og han det bra, men likevel er det helt jævlig.... Vil kaste ut sambo fra sengen vår, sånn at Teodor kan sove sammen med meg... Føler meg så skyldig, jeg skulle passet bedre på...

Skrevet

Uff, stakkar deg, ille at det måtte skje på julaften da, og at du er så lei deg. Men du vet det at dette skjer i mange hjem, og den beste mor kan oppleve dette...

 

De er lynraske de små trolla vet du, og det holder nesten med å blunke, så har ungen trillet ned.

 

Men det er da enda godt at alt gikk bra, og at han ikke fikk noen skader.

 

Ikke bebreid deg selv, det kunne skjedd hvem som helst...

 

Juleklem fra

Skrevet

Vennen! Det kan skje hvem som helst - som mamma'n til Emma sier; De småtrolla er lynraske, det skal bare et blunk til så forsvinner dem!

Men de tåler jo en støyt dissa små! Og det var godt at alt gikk bra med lille prinsen!!! Og han har nok glemt det - alle disse nussene dine har nok vært et fantastisk plaster på såret!! ;)

Snart så henger nok prinsen i taklamper og trær, hehe, det hører med å få seg en liten smell av og til! Og du er absolutt ikke verdens verste mamma, vennen!!! Langt i fra! Alle kusinene mine har rulla ned kjellertrappa - det er sånt som skjer! Og vi alle kommer nok til å oppleve noe sånt fra tid til annen!

 

Gi prinsen et lite nuss fra Emilia her da! Fortalte hun hva som hadde skjedd, å da fikk jeg streng beskjed om at å sende han et stooort nuss på nesen fra henne! :)

 

Mange klemmer fra oss <3

Skrevet

det kan skje den beste!! å gutten har helt sikkert ikke tatt noen skade av det heldigvis:)

Jenta mi falt ut av en seng når hun var ca9mnd.. 2jenter skulle leke litt med henne, så falt hun.. men jenta mi ble hvit i ansiktet og sluttet å gråte (dårlig tegn) .. så ble hun borte og ble helt slapp..så vi reiste i hu og hast til legen.. men på bilturen kom hun seg heldigvis! men GUD så ækkelt det var! jeg bare gråt og gråt...

måtte vekke henne i 2døgn hver 2time.. men det gjikk bra!!

håper det går bedre med dere nå!!!

 

Klemmer fra en dårlig mor her også!!! (men vi er det ikke...hihi)

Skrevet

det kan skje den beste...

Hvis du ikke vil bytte på han på stellebordet mær så kan du bare ha stellematten på gulvet. Det gjør jeg.

Skrevet

Joda, vi bruker stellekommoden igjen, men jeg har alltid en hånd på han ! Sliter enda med det som skjedde, selv om Teodor aldri har hatt det så bra før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...