Gjest Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 Håper dere alle får en fin feiring med familie og venner :-) Her fikk jeg omsider gjort noe etter å ha fått hjelp fra mine to eldste gutter. De er alltid kjempesnill med mamman sin ;-o) Fikk t.o.m. kjøpt julepresanger. Ellers så ble julefeiring med familien avlyst pga min bror, som skulle være vert, hadde huset sitt stengt pga av ombygging av bad. Dårlig planlegging kaller man sånt ) Så eldstejenten min har dratt til min søster for julemiddag. Mens jeg er hjemme og koser meg med minstejenten :-) Så da skulle alle være fornøyd c",)
Ronja65 Skrevet 25. desember 2006 #2 Skrevet 25. desember 2006 Ja ha en riktig God Jul alle sammen.... Vi er i Sverige og har haft det kjempefint. Drar hjem til Norge i kveld. Da de eldste skal til sin pappa imorgen.
ettbarnsmammaen Skrevet 25. desember 2006 #3 Skrevet 25. desember 2006 Ja, det får en si var dårlig planlegging..... Vi feiret julaften sammen med broren min og familien hans og mormor. Nussa har to kusiner på 8 og 11 år, og det var kjempestas å få være sammen med dem i så mange timer. Kusinene drev mye med hver sin Nintendo, og Nussa var svært interessert i det de holdt på med. Det som var mest stas ved pakkene, var å få en merkelapp i hånden som hun kunne spise litt på. Vi kom til dem kl.15 og reiste hjem 22.30. (Nussa sovnet i bilen 22.45, og hadde da vært våken siden 11.30. Men hun var like blid.) Da vi kom hjem, var det en som hadde bæsj i bleien, og stumpen var VELDIG sår. Om det skyldtes pizzaen hun spiste på lørdag eller stuffingen fra kalkunjulemiddagen er det ingen som vet. Stumpen er like sår i dag, men vi smører og håper at det skal gå over. I dag startet Nussa på formiddagsluren ved 10-tiden og sov i ca 3 og 1/2 time. Hun hadde nok litt å ta igjen. Det ble ikke mer soving i dag, men hun sovnet litt over kl 20 etter et kort puppemåltid. Fortsatt god jul til alle sammen fra oss også! Eller som Nussa ville ha sagt det:"Chatte-chatte-chatt!" (Hun snakker for tiden arabisk.) God tur hjem igjen, Ronja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå