Andrea05 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2006 samme her. er du alene i kveld du også?
Gjest Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Er alene med minstejenten. Skulle egentlig vært og feiret hos min bror, men deres dårlige planlegging gjorde at huset deres er stengt av pga ombygging av bad. null strøm og vann :-S Eldstejenten har stukket avgårde til min søster, så da var det bare meg og småen igjen :-)
Andrea05 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2006 oi. det var dårlig planlegging ja. gammel er minsten da?
Gjest Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 Litt over 1mnd. Er ungene dine hos faren sin denne julen?
liten og lettmett Skrevet 24. desember 2006 #7 Skrevet 24. desember 2006 Jeg er også her litt nå fra og til. Roen har senket seg over huset. To små trollunger som er trøtte etter en lang dag
Andrea05 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2006 hei. ja det er de. trist. men sånn er livet. må si det er trist og sitte alene på jul aften da, men sånn er singel tilværelsen .... du da?
Gjest Skrevet 24. desember 2006 #9 Skrevet 24. desember 2006 Jeg har noen unger her og noen unger der.... Men eldste og yngste sitter nok fast hos meg ), for de har ikke kontakt med pappaene sine. Yngste ville uansett vært for liten en lang stund ennå. Blir litt stusselig når en er alene ja. Savner nok litt voksenkontakt innimellom.
Gjest Skrevet 24. desember 2006 #10 Skrevet 24. desember 2006 Hatt en fin dag med de små da? Her har vi kost oss minsten og meg, i ro og fred :-)
liten og lettmett Skrevet 24. desember 2006 #11 Skrevet 24. desember 2006 Jo det har jeg jo Men som jeg skrev i et innlegg litt under her har barnefar klart å amputere noe av julen for oss. Men jeg gjorde det beste ut av det, og vi koste oss
Gjest Skrevet 24. desember 2006 #12 Skrevet 24. desember 2006 Ikke alltid like enkelt. Jeg og eksene mine har alltid gjort det slik at den som ikke har de i julen åpner pakker fra dennes familie i romjulen i stedet. Da blir ikke julaften ødelagt for noen :-)
liten og lettmett Skrevet 24. desember 2006 #13 Skrevet 24. desember 2006 Ja det høres så mye mer fornuftig ut egentlig. Gavene var en ting. Men når jeg hentet dem i formiddag så hadde de fått julestrømpe og spist grøt. Noe min eks vet vi gjør hjemme på formiddagen. Og så hadde han sagt at siden de hadde fått gavene og spist grøt var jula over *grrrr*
Gjest Skrevet 24. desember 2006 #14 Skrevet 24. desember 2006 Er skikkelig talentløst å gå så til de grader inn for å ødelegge for den andre. Jeg sier til meg selv at om fedrene vil være skikkelig drittsekker så er det uansett de som vil tape i det lange løp. Ungene blir eldre og vil etterhvert skjønne hva som er tilfelle. Er en mager trøst, men det hjelper litt hvis jeg blir skikkelig forbanna på eks.
liten og lettmett Skrevet 24. desember 2006 #16 Skrevet 24. desember 2006 Ja samme her, og tanken på at jeg selv ikke skal synke så dypt Det er utrolig hva enkelte klarer å gjøre til tider. Dette er jo bare det siste som har skjedd. Men jeg får tenke på at jeg er heldig som ser barna mine stort sett hver dag og kan kose med dem i noen dager fremover nå
liten og lettmett Skrevet 24. desember 2006 #17 Skrevet 24. desember 2006 Stor klem til deg og alle andre som sitter her inne i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå