Gå til innhold

Hvor mange er det som vet kjønnet på babyen?


mamman til nyttårsbarn

Anbefalte innlegg

Vi vet 100 % sikkert at det blir gutt denne gangen, har tatt utallige ultralyder og har til og med bilde av mikro'n -hihi.

 

Forrige gang valgte vi også å vite det, fikk da beskjed om jente ganske tidlig i svangerskapet så det ble mye handling i rosa klær - denne gangen går det i lyseblått, brunt og kremhvitt.

 

Hvorfor valgte dere å vite/ikke vite kjønnet til babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vet ikke. Visste det med første mann og synes det tok bort veldig mye av spenninga. Følte liksom ikke at jeg fikk noe bedre forhold til babyen selv om jeg visste hva det ble.

Så nå er jeg bare superspent og nysjerrig på hva som hjemmer seg i magen, og det er så spennende!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på 4 ulèr gjort av 4 forskjellige personer. Alle så en jente så vi tror det er en liten jente inni der ja=)

Ingen sps grunn for å ville vite kjønnet, er vel bare nyskjerrig,hehe.....

 

Håper det er det også, for igår(julaften) fikk vi MASSE klær i rosa!!!!!!!!!

Ellers får vi bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er 3 min.. (termin i dag forresten) og jeg vet ikke kjønn.. gjetter på gutt, men håper litt på jente... enklere med navn.. hi hi..

 

jeg vil bare ha litt spenning på slutten jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vite det... bestemte det allerede før jeg ble gravid :))

Har hatt mange ul, og alle sier gutt, så vi er temmelig sikre på det :))

 

Kjekt med innkjøp, og dessuten så hadde jeg nok aldri klart å være på ul, og vite at legen kunne se kjønnet...og ikke jeg.. :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var overbevist om at jeg kom til å få gutt flere år før jeg ble gravid :=)

 

hadde bare en sterk følelse.... sambo så plyten og det hele på UL, så var egentlig ikke noe å lure på;) spurte jm for sikkerhets skyld og har vært på senere UL som også har vist både plyt og resten tydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk vitge at det va jente på den ordinære ultralyden. VI va alt for nysgjerrige til å vente til babyen e ute!! Ve tenkte nemlgi at det kom uansett til å bli utrolig spennande å få en baby, så å vite kjønnet har ikkje tatt vekk spenninga for oss (så vidt vi veit - har jo ikkje prøvd å ikkje vite ;) )! Og skulle det vise seg å vere en gutt, så skjer det ingeting anna enn at vi får en overraskelse og gjerne må bytte inn litt av klærna vi har kjøpt og fått ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...