Gå til innhold

Et litt langt innlegg om hvor dum jeg er.. =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okay, dette er ganske komplisert.. Men jeg må bare få luftet tankene mine litt! Det knyter seg i magen, jeg får ikke sove lengre og alt er bare helt på trynet merker jeg...

Jeg var jo altså da utro mot barnefaren! Yes, fortjener pepper for akkurat det der, for det er ikke noe jeg er stolt av! Men iallefall.. Jeg hadde altså sex med denne andre personen før jeg fikk mensen, fikk mensen i midten av måneden! I mitt hode så hadde vi ikke sex etter at jeg hadde mensen - noe jeg er 99% sikker på, for dette er noe er jeg har tenkt mye på den siste tiden, at hmms, kan det være han som er faren? Men hvorfor har jeg liksom ikke tenkt det tidligere, hvis du skjønner? Nå begynner dette å bli så lenge siden, så jeg husker rett & slett ikke om vi hadde sex etter at jeg hadde mensen!!!! Men i og med at jeg hele veien har sagt at typen er faren, å ikke tenkt på dette tidligere - så er det jo rart at jeg ikke har "kommet på det før".. !? Huff, dette blir rotete merker jeg.. Men iallefall, jeg hadde sex med typen i slutten av mnd - 30 oktober. Da hadde jeg også eggløsning ifølge kalkulatorene på babyverden.no. I følge UL så hadde jeg ble jeg befruktet den 3 november. Så alt tilsier jo at det er typen som er pappaen til mini.. Men dem ligner IKKE!! Dem er ikke det granne like.. Han jeg var utro med har litt sånn dumboører - og det er mini også!! Men igjen så har h*n nesen til typen..

Og ja, vi skal ta dnatest nå. Men hva FAEN skal jeg si om det ikke er typen? Han vet ikke noe om at jeg har vært utro, men vi hadde en krangel - hvor han sa "jeg vetta faen hva du driver med når jeg er borte". Og da slang jo jeg ut av meg "jeg har ingenting å skjule" - og da kom vi frem til at vi skal ta en slik test. Men så i ettertid, i kjølevannet av denne testen, så har jeg tenkt og tenkt og tenkt og tenkt og tenk - og virkelig psyka ut meg selv! "Hadde jeg sex etter at jeg hadde mensen?" osv, osv, osv.. Men jeg har ALDRI tenkt disse tankene før - kan det bare være hodet mitt som spiller meg et puss?

Jøssenavn, dette ble langt og rotete, hehe.. Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette, men det hjelper veldig på bare å få luftet tankene litt!

Det er veldig rart om jeg skulle ha hatt sex etter at jeg hadde mensen også.. (Ikke missforstå, hadde ikke sex MENS jeg hadde mensen, men grunnen til at jeg nevner det er fordi han kom innom meg i lunsjen endag - men da hadde jeg mensen, så vi kunne ikke ha sex).. Jeg jobbet jo hver eneste dag, fra 4 til 12, halv ett på natten, og på dagen så sov jeg jo.. Så jeg skjønner ikke når jeg skal ha fått tid, hehe..

Nei, dette ble et dumt innlegg merker jeg.. Det er jo ikke noe dere får gjort fra eller til med denne saken, hehe..

Men er det ikke mest sannssynelig at det er typen? Jeg mener, vi hadde jo sex den 30. oktober - ifølge eggløsningskalkulatoren så hadde jeg eggløsning mellom den 28 - 30. oktober, og i følge UL så ble jeg bekfruktet den 3. november. Vet at sædceller kan leve opptil 6 dager (stemmer ikke det?) der inne, og at det ikke skal mere enn EN celle til før det smeller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mest sannsynlig typen som er faren ja. Prøv å ikke stress deg selv for mye. Du kan ikke gjøre noe med noe av dette før DNA testen er kommet uansett :-) Så slapp av og nyt livet så lenge, så får du heller forholde deg til resultatet når det kommer.

Skrevet

Går nok bra det her skal du se.. prøv å ikkje tenke på det no i jula iallefall..

Om det verste er ute, så er det av og til det beste att sannheten kommer for en dag, ikkje masse trøst i det her men..

God jul iallefall

Skrevet

Ja, her har du litt av en nøtt å tygge på.

Har egentlig ingen råd å komme med, for jeg føler at alle rådene blir like dumme.

Krysser fingrene for at ting ordner seg for dere til slutt.

Skrevet

HI her..

*Puuh*.. Nå uroer jeg meg egentlig ikke så mye mer - fant et brev som han jeg var utro med har skrevet til meg. (Han er nemlig i militæret, eller var iallefall det på dette tidspunktet) Han har skrevet "Du skulle jo egentlig møte meg før jeg reiste, men det gadd du jo ikke".. Men andre ord - jeg har IKKE hatt sex med han etter at jeg hadde mensen! Da er det så og si umulig at det kan være han!

Herregud som jeg har lett og lett og lett etter sånne småting som kunne "hjelpe" meg litt her! Det var som ti tonn ble løftet vekk fra skuldrene mine, kjempe deilig! Nå kan jeg nyte resten av jula! :)

Jeg hadde jo vært nødt til å fortelle det til samboeren om ikke så lenge, hvis jeg fortsatt hadde hatt mine tvil. Jeg mener, det er STYGT å bare late som ingenting, det ville jeg ikke ha hatt hjerte til. Men nå er jeg trygg på at det er han. En baby kan ikke ligge en mnd for lenge i magen, hehe.. Men ja, som sagt, nå er jeg utrolig glad! :)

Skrevet

Blir faktisk ganske provosert her!! Du har vært utro!! Og tydeligvis flere ganger!!! Og svarene du får er "stakkars deg" og "det går nok bra"?!

Skjønner at du ble stresset av slikt! Men INGEN som er utro for noen som helst form for sympati fra meg!! Men det uskyldige barnet du bærer på!! Det synes jeg synd på!!

Skrevet

Du skriver det er STYGT å late som ingenting... Gjelder dette å late som om en ikke har vært utro også da eller?

Skrevet

Vel i forhold til visse andre her så skal jeg svare deg på en ordentlig måte....

Tror nok du absolutt kan være sikker på at samboeren din er pappa'n...

Ser jo slik ut utifra alle beregninger for når du har hatt mens osv,..

Tror det er noe system som bare dukker opp og kjører huet ditt, hadde det helt likt selv da vi ventet på svaren fra dna prøvene, jeg var jo 100% på hvem det var ( hadde bare en å velge mellom,men det trodde ikke han på) Men likevel gikk jeg rundt ov var nervøs, tenk om det kunne vært en annen,selvom det ikke var sjangs i havet for noe slikt...men likevel,kjørte huet rundt og rundt på det der..

Det går seg nok til skal du se=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...