Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 gutten er hos far og jeg er alene i jula.. skall drikke meg full i kveld for å glemme....ikke spesielt gøy å være helt alene i jula...
Andrea05 Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 føler med deg. skal sitte alene jeg også. barna drar snart nå... drikke oss fulle sammen kansje ) men uansett. prøv og ha en god jul da. klem
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 takk ! er første jula jeg er uten lille...også er hele min familie reist til syden... bare ta med flaska å kom det...: )) en god jul til deg også !
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2006 #4 Skrevet 24. desember 2006 Jeg føler med dere begge to. Jeg gruer meg allerede til neste julaften da ungene skal til pappaen sin. Og akkruat nå er jeg forbanna på pappaen. Det var pappahelg denne helga, og dermed har han feiret jul med ungene. Og fortalt dem at jula er over *sjokk* Så nå er julefeiringen vår amputert. De hadde jo gjort alt fra før. Den jævla idioten som ikke tenker.
Andrea05 Skrevet 24. desember 2006 #5 Skrevet 24. desember 2006 mulig det da? mannfolk!!!! har du barna hjemme nå da?
liten og lettmett Skrevet 24. desember 2006 #6 Skrevet 24. desember 2006 Ja mannfolk!! Men han skal aldri se at jeg er sint igjen. Barna kom hjem, men det var et svare strev med å få dem til å godta at det var i dag det var julaften :/ Men det gikk greit til slutt, og nå har vi spist middag og åpnet pakker. Trøtte unger etter en lang dag.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2006 #7 Skrevet 26. desember 2006 Ingen løsning å drikke seg full!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drukne sorgene???? Det er nett det eg hater med julen! Fullasjau! Derfor drar eg ikke hjem, eg er alene og edru! Ver et godt forbilde for dine barn å la julen bli en alkoholfri tid!!!!! Om du er alene eller ikke så la desse få dagene som julen er vere preget av trygghet og avholdenhet!!!! Du kommer til å takke meg for rådet når dine barn blir større!!!! Hilsen barn av alkoholiserte foreldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå