Northernlights Skrevet 24. desember 2006 #1 Skrevet 24. desember 2006 =) Har i kveld delt en diiiiiger pose reker med gubben. Ikke akkurat en typisk julemat, men det var nå det vi hadde lyst på. Håper dere alle sammen har en fortreffelig jul. PS: Så hertuginnen og hovmesteren i kveld for første gang på 10 år. Huffameg....synes hun gamle dama har blitt yngre, jeg! hahahaha....
Superlis Skrevet 24. desember 2006 #2 Skrevet 24. desember 2006 Ønsker deg og dine en fin julefeiring langt fra norge,her i vest har vi det vindstille,litt lett regn innimellom og 10 grader. Er litt skremmende når gamle folk begynner å bli yngre...hehehe! God jul!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. desember 2006 #3 Skrevet 24. desember 2006 God jul til alle dere også:-) Nå har jeg akkurat gratinert ferdig juleskinka og lagt kylling i marinade til brunsjen imorgen og det lukter nydelig her:-) Å som jeg gleder meg til ribba til mamma i ettermiddag - verdens beste:-)) Og så er jeg så glad for at søsteren min lever og at vi får oppleve denne julen også - sammen alle mann alle:-)))))) Hurra for det og fred på jord:-))
Northernlights Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. desember 2006 Kan ikke vaere verdens beste ribbe, for den er her i aar ;o) Koker den i vann opp/ned foerst, saa snur jeg den naar svoren er litt blaut. Da ruter jeg den opp, og lar den staa lenge i ovnen, og paa slutten setter jeg opp varmen ganske mye paa Toppen, mens jeg ser paa gjennom ovnsvinduet, - saa plopper den opp som bare det! Blir saa fin og sproe, atte =) Vi skal om en times tid paa besoek hos soennen min. Der skal vi ha jul med 8 aaringem for han drar til faren sin foer jula ringes inn paa ekte vis. I mellomtiden maatte jeg selvsagt innom litt fort, og si hei... =) Glad for at soesteren din har det bra naa!!!
Ronja65 Skrevet 25. desember 2006 #5 Skrevet 25. desember 2006 God Jul til dere både i USA og på östlandet:-) Er så gla for at dere får väre sammen i år også kjäre klatten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå