Gå til innhold

Det gode liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro ingen som sie at at det gode livet kommer senere. Livet kommer ikke,livet er. Hold om og hold av og ha det litt bra hver eneste dag:) Ha en fredfull julenatt og en flott dag i morgen jenter!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig - helt enig med deg jeg;-)))

LEV NÅ!!!!

Kos deg du og:-)))

Skrevet

Sant så sant.

Husk å leve mens du gjør det, sies det.

Skrevet

Takk!

Jeg har tenkt mye på dette med at vi gjerne tenker på hva og hvordan ungene kommer til å BLI når de vokser seg til. Samtidig er jeg verdensmester til å bekymre meg. Satt og drakk rødvin sammen med min egen mamma og snakket om dette i går kveld. Jeg har funnet ut at hvis jeg blir lit flinkerer til å tenke på hvor bra ungene har det her og nå, i stedet for hvordan framtida vil bli, så slipper bekymringene litt taket. Hvis noe skulle skje med dem, så vet vi at de har hatt det bra. Jeg og mamma kom fram til at nettopp det som kjennetegner ungene er at de så til de grader ER - her og nå, ikke et sted i framtida. Det er vi voksne som er så opptatt av hva de skal utvikle seg til.

Skrevet

Kjempebra å bli minnet på dette en gang inni mellom! Takk for det, og ha en god jul og et godt liv alle sammen.

Skrevet

sant sant santsantsant!

Nå har jeg akkurat ledd godt av oss her i dritgreifamilien, vi er en rar gjeng med lysten til å leve godt her og nå!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...