tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 Hei dere jeg er veldig ny her...sluttet på pilla ca 20 nov og hadde mens rett etter det.ca 23.har ei på 3 fra før og er nå veldig klar for en til...Stresser egentlig ikke men håper det ikke skal ta for lang tid da;)..Det som er rart er at den siste uka har jeg hatt økt utflod og vanvittig ømme pupper bare å ta på de er nesten litt vondt (nippelene) huff og magen har vært så rar også...Flere som er plaget med det??? klem ventende
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 23. desember 2006 #2 Skrevet 23. desember 2006 Jeg hadde også ømme pupper for noen gager siden. fikk ikke sove for de var så vonde. Men nå er det vekke.
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2006 huff det blir nok mange sånne lure symptoner i tiden fremover tenker jeg hehe kjipt altså men stå på jente vi klarer det til slutt prøvd lenge enda da?
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 Nei første pp. Så det er nok masse som er symtomer på tante som jeg ikke har hadt på grunn av pillen.
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2006 ja det tror jeg også selv om man ikke tenker så mye på det så ligger det veldig i underbevisstheten Vi får håpe vi slipper å være her så lenge før vi er over på 1.trim hadde vært gøy da
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #6 Skrevet 23. desember 2006 jeg vil også være med dere over til 1 trimester =) hvor i landet bor dere egentlig?
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2006 hei...har du prøvd lenge da?? ja hadde vært gøy om vi kom oss dit den neste mnd..mmm... buskerud og du da??
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 23. desember 2006 #8 Skrevet 23. desember 2006 Bergen. Ja det hadde vært det beste som kunne skje. Krysser alt som kan krysses for alle sammen.
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #9 Skrevet 23. desember 2006 nei, starta vel egentlig denne mnd, siden jeg slutta på ppillene i slutten av november jeg og.. men jeg bor i oslo =) bare noen dager igjen nå, så veit jeg svaret hverfall.sist jeg var gravid så ble ikke testen positiv før 14 dager over ikm....kjedlig =S
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2006 krysser abslutt for dere jeg også brukte ikke denne siden med først barnet mitt jeg hadde ikke data da,men dette er veldig koselig og så kos å chatte litt med andre og dele litt erfaringer det er bra;) nei dere vi får satse på raskt fremrykk til 1.trim gleder meg til i morgen koselig med julaften
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. desember 2006 og ikm er? er ikke helt inne i disse forkort jeg eh eh sist tok det en stund med meg og før testen viste positiv kjipt hvor gammel er din?
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. desember 2006 er dere flinke med vitaminer eller??jeg tar folat men noen som vet hvordan den vitamin pakka for gravide og de som prøver er??
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #13 Skrevet 23. desember 2006 ikm er ikke kommende mens, den dager du venter mensen men ikke vil den skal komme =)
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #14 Skrevet 23. desember 2006 min er 2 år og en mnd gammel, så begynner jo å passe med en til =) jeg tar folat og multivitamin og trankapseler jeg =) har ikke tatt den andre greia enda..tenkte jeg skulle vente til jeg ble gravid.
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 23. desember 2006 ok tusen takk;) jeg tar også tran og multi blir koselig med en til da=) vi venter spent blir så stas... håper på ikm vi da over helga hehe
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #16 Skrevet 23. desember 2006 jepp..hadde egentlig planlagt å teste i morgen, men tror jeg drøyer det litt til. er kanskje like greit =) du må rope på meg om det skjer noe mere! jeg er her jeg, hvis ikke må du sende meg post!
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 23. desember 2006 ja har ikke kjøpt noen test enda jeg da,tenkte jeg må se om ikm kommer for eller så kommer jeg til å teste hele tiden å bli så skuffet du må også si fra om noe skjer spennende håper på det beste på man trenger ingen tante på besøk huff ha en super julaften med tulla di i morra tenker det blir stas med pakker og alt
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #18 Skrevet 23. desember 2006 jeg har en sønn =) men ja, vi får kose oss i morgen, blir nok en koselig dag! om du skal kjøpe tester så er det veldig billig på www.billige-teste.dk det er en dansk side og er billigere enn den norske, om det det står i danske kr. de sender i posten, og kommer hjem til deg etter ca 3 dager.=) nattinatt! =)
tulla_6pp Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 23. desember 2006 hehe sønn ja;=) takk for tipset hvordan er det hun dama spår?? så det på skravlesiden så spennende natta
miss_chica Skrevet 23. desember 2006 #20 Skrevet 23. desember 2006 man legger egentlig inn et spm på spå/horoskop linken, og skriver det man lurer på. man må følge med når spådamene er der, hvis ikke er det liten sjans å få svar. og så må du ha navnet til hun som spår i overskriften. er flere spådamer inne på dinbaby.com enn på bim egentlig, så du kan legge ut der også om du vil. at hun spådde meg nå, var bare for å være snill, siden jeg ga henne et tips ang strekkmerker..hehe jeg ba henne ikke om det =) men på spåsidene får du svar, bare husk å dytte innlegget ditt opp når det kommer for langt ned på siden. de som spår der vil gjerne ha fødselsdato til deg og samboer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå