Gå til innhold

God kveld! Hvordan går det med oss som kniper igjen? =)


Leola

Anbefalte innlegg

Kjennes ikke ut som noe nytt har skjedd i magen her heldigvis. Bare hatt en del mensmurringer i dag, ellers ingenting:)

 

Om 24 timer skal jeg juble:) :) :) (dersom det fortsatt ikke har skjedd noe da selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld:)

Tror kanskje slimproppen gikk på morgen idag,men er ikke sikker på det da.. Men den kan jo gå mange uker i forveien så det tar jeg med knusende ro;)

Ellers kan jeg ikke si at jeg kjenner noe!

Vi får satse på vi klarer oss til første juledag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det fint med knipinga! :-) bare jeg holder meg til etter pakkene er åpnet imorgen jeg, så skal jeg være glad! men da kan det gjerne starte for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det greit... Aldri tatt det mer med ro! Er livredd for å føde nå, håper hanblir der til januar :)

Har masse utflod, og sterke mens-smerter.... håper for guds skyld at det bare er modnings-tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

 

Denne frøkena er i skrivende stund hele 10 dager på overtid (13 dager iflg menstermin.

 

Huff og huff!!!

 

Vi kniper til den store gullmedaljen i morra ja.

 

Så føder vi i "kor" 1. juledag, hihi!!!

 

Nå må vi som er igjen holde sammen:) Blir fraværende i morra, men er tilbake den 1. juledag!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gitt klar beskjed, skjer det no i morgen får de hente meg med ambulanse. alle gavene mine og kjelen med 4 kg pinnekjøtt ska med!!!

 

*ser for emg at ejg sitter i ambulansen og åpner gaver og knasker pinnekjøtt

 

er tross alt 15 mil så har gooooooooooooood tid på veien ned :)

 

men.. jeg kniper for harde livet her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja pinnekjøtt må en ha. Det er julaften morgen, er tidlig oppe da jeg ikke kunne finne en god possisjon å ligge i lenger. Litt mer utflod og litt murring, men jeg tror og håper at jeg minst holder ut til 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare krysse fingrene alle sammen, håper i det lengste at jeg holder til på nyåret, selv om det nok kan være formye å håpe på!

God Jul da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig murringer og sterke kynnere, har hatt det i over ei uke nå. Fødte før termin forrige gang også¨og har håpet lenge at fødsel skulle skje før julaften.

 

Nå håper jeg at jeg kan gå til januar, men det spørs - kanskje de setter igang pga. vekstavvik. Skal til kontroll igjen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...