Gå til innhold

må le og!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare dele den med dere. hehe.

min far var her med jelegave til meg i dag, jentene fikk penger for en stund siden som jeg kjøpte klær til. men gjett hva jeg fikk da??? ei frossen ribbe.

uff. tanken som teller, men ble litt sjokka.

ikke si jeg er bortskjemt fra han da, det er jeg IKKE han er ikke mye til far.

jeg ga han og hans kone ett bilde av barna med ramme tatt hos fotograf og en blomst.

sitter og humrer litt for meg selv i kveld av den ribba.

god jul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte er bare med fascinerende enn andre :)

Håper det blir en god middag av den i det minste!

Skrevet

he he da går du hvertfall ikke sulten...

Får håpe du får litt andre gaver av de andre da, selv om denne jo sikkert blir husket for evig

Skrevet

den vil sikkert smake godt den :)))

Skrevet

hehe går nok ikke sulten da nei. men blir nok liggende i fryser, har jo handlet inn det meste før i dag.

som sagt..tanken.. men ei RIBBE da..

nå skal jeg ta meg en jule øl og tenke på ribba.

god jul

Skrevet

Hehe, men tanken teller ;)

Nå kom jeg til å tenke på siste julegaven jeg fikk av min far. Da var jeg 17 år, og det var første gaven på 5 år jeg fikk. Da fikk jeg en LP (hjelp jeg er gammel) med Pointers Sister (?). Men eneste jeg hørte på var heavy metal, så den traff ikke akkurat. Har til dags dato ikke hørt på den. Og allerede den gang tenkte jeg at det lønner seg å kjenne sine barn *s*

Ha en fin julefeiring alle sammen :) Nå skal jeg ta meg en gløgg og gjøre ferdig før ungene kommer hjem i morgen.

Skrevet

det var vel noe av det rareste jeg har hørt! Gi en frossen ribbe til sin datter i julegave! Kan jo ikke gjøre annet enn å le, og lure på hva i huleste han tenkte på når han valgte ut gaven din "hmmmm...lurer på hva X ønsker seg til jul, tror nok det er ribbe ja."

Skrevet

hehe ...fikk meg en latter der ja....fått mye rart opp gjennom jeg også, men ei RIBBE...tror den slår det meste ja...

Skrevet

hehe ja. sitter her og humrer enda for meg selv.

er som sagt tanken. men hva er tanken bak ei "ribbe" hehe

Skrevet

kansje det var ett hint på at han ville komme på middag hehe

Skrevet

Hei, jeg har ikke hatt den beste jula men der fikk eg meg et latterkick asså!!!!!!!!!!!!!! ho ho ho!!!!!!!! Han må nå nesten unskyldes litt! Stakar han trodde nok sikert han gjorde vel!!!!! Ler meg forderva i hel

Skrevet

hehe godt noen ler med meg. " humrer " enda her jeg.

god jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...