stinelin81-3 smågull Skrevet 23. desember 2006 #1 Skrevet 23. desember 2006 når ingenting funker som det skal!! Jeg blir kåt og våt.. men når det kommer til stykket så gjør det enten vondt.. eller så føles det bare rart. Samboer er forståelsesful Men jeg skjønner at det er frustrerendes!! Det synes jo jeg også!! ARRGGG!!!! Ja, ja.. det er først nå i uke 23-25 at det har vært sånn da. Så jeg burde vel ikke klage:) Håper at det ikke blir værre ihvertfall:)
stinelin81-3 smågull Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2006 Hi hi!! god jul til meg selv.. fikk meg endelig en real runde i sengehalmen!! Fant ut av hva jeg kan og ikke kan gjøre akkurat nå Får håpe det fortsetter sånn....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 noen tips å gi bort???? kanskje kan jeg gå inn i det nye året med ett fårete glis, fordi jeg oså har fått det til.
stinelin81-3 smågull Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 he he.. det hadde vært hyggelig ikke sant?? Jeg kom på at de gangene vi har hatt fantastisk sex det siste halvåret så har jeg sittet oppå... omtrent alle de andre gangene med andre stillinger har det vært ubehagelig. At jeg ikke så sammenhengen før er helt utrolig!! Ikke sikkert at dette funker for alle... men for meg gjorde det susen!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå