Gå til innhold

Termin om 11 dager, kan jeg farge håret med hjemmefarging???

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så i speilet nå, og tenkte at det kanskje kvekka opp med en ny hårfarge. Føler meg ikke akkurat julelekker med mage og alt, men det får så være... Men håret hadde det kanskje gått an å gjort noe med...!?! Noen som vet!?? Vet sikkert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du i forhold til kjemikalier og sånt? Hmm.. Det har jeg ikke hørt noe om. Jeg farga håret hos frisør her forleden, er 3 uker til temin. Frisøren sa ikke noe om at farging var farlig, og hun har født selv for 1 år siden..

Skrevet

Oki...fant en fargeeske i badeskapet se, så ble så frista. He-he, kanskje håret blir grønt pga alle hormonene. Så kan jeg gå rundt som et grønt glitrende tre i morra!!!

Skrevet

Da matcher du i allefall juletreet :)

Det burde i hvert fall stå i pakningsvedlegget eller på eska dersom det ikke er bra å bruker fargen mens man er gravid, tenker jeg..

Skrevet

Du kan trygt farge håret ditt. har gjort det igjennom hele dette svangerskapet og forrige. Har hørt at man ikke skal farge håret når man har mensen, da det kan bli misfarget, men håret mitt har iallefall ikke blitt misfarget under graviditeten. Når det gjelder kjemikalier, sies det at det er helt trygt :) Så farg håret og bli fin til jul :)

Skrevet

Nå går jeg og farger det!

Skrevet

Jeg var hos frisøren i går og farga håret. Skulle ha noen knæsje striper under en relativt mørk farge. Men håret tok ikke opp den knæsje fargen,selv om vi farga det 2 ganger. Og det kunne ha noe med saken å gjøre at jeg var høygravid. Så resultatet kan jo variere litt sikkert... Nå skal det sies at jeg har veldig vanskelig hår fra før :P Veldig tynt og glatt og vanskelig å få noe til å sitte i det.

Skrevet

Tror det er slik at man ikke VET om det er ufarlig, men at det heller ikke er noe som tyder på at det er farlig. Som det meste av produkter, legemidler osv. blir de av naturlige årsaker aldri testet på gravide.

Skrevet

Å si at det er helt ufarlig, kan man vel ikke. Det er jo tross alt kjemikalier det meste av slike produkter. Det er vel ikke direkte farlig, men kan muligens være uheldig om man hadde gjort det veldig ofte i graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...